środa, 1 sierpnia 2012

-Louis-

Ty- Mamo ja nie chcę !
T.M.- Zrozum że musisz !
Ty- Ja chcę tu zostać ! zrozum to !
T.M.- Spakowana już jesteś , z resztą sama tu nie będziesz mieszkać !
Ty- Obok mieszka czwórka przyjaciół i chłopak !
T.M.- No wybij sobie z głowy ! nie jesteś pełnoletnia ,  i musisz być pod opieką rodzica !
Ty- Nagle gdy tata umarł przypomniało Ci się że jeszcze masz mnie !?
T.M.- Nie mów tak ! zawsze Cię kochałam !
Ty- Skoro mnie kochasz pozwól mi zostać z przyjaciółmi i chłopakiem !
T.M.- Spakowałam Cię , wychodź.
Ty- Żartujesz ? nawet się z Nimi nie pożegnałam !
T.M.- Wychodź. Więcej razy nie powtórzę.
Ty- Wiesz co .. nienawidzę Cię !
Zła wyszłaś i wsiadłaś do auta.
Byłaś wściekłą..
Teraz po śmierci taty musiałaś wyjechać około 300 km dalej
i tam zamieszkać.
Nikt o niczym nawet nie wiedział ..
oprócz Ciebie i matki.
Komórka też Ci się zepsuła wczoraj ,
dlatego nie mogłaś nawet zadzwonić do Louisa , Liama , Nialla , Zayna czy Harrego.
Przez całą drogę ani Ci się śniło żeby się odezwać do mamy.
Nie miałaś zamiaru.
Gdy dojechałyście szybko wysiadłaś ,
wzięłaś torbę , walizkę .
Dobrze wiedziałaś gdzie będziesz spać.
Wcześniej tu przyjeżdżałaś na weekendy czy coś ..
Natychmiast zamknęłaś się .
T.M.- Kochanie otwórz..
Ty- Raz nie nazywaj mnie kochanie , dwa rozpakowuje się.
T.M.-  Eh , mam nadzieję że nie będziesz na mnie zła do końca życia.
Ty- Pożyjesz to się przekonasz.
Może i byłaś ostra..za ostra.
Ale nie panowałaś nad tym.
Za bardzo byłaś zła.
W dodatku brakowało Ci taty..
Zginął tragicznie ,
do tej pory nie możesz się ocknąć.
Modlisz się aby to był sen.
W dodatku czułaś jak Louis się tera niepokoi .. 
Minęły trzy dni.
Louis nic nie wie gdzie jesteś.
Tak samo jak Niall , Harry , Liam i Zayn.
Z mamą mało co rozmawiałaś ..
ale już chyba Ci się polepszyło.
Jeśli chodzi o kontakt między Wami.
Ale nie mogłaś tu żyć ..
W dodatku od jutra miałaś iść no nowej szkoły.
Kolacje zjadłyście miło ,
rozmawiałyście o tym co się działo przez te lata.
Potem poszłaś się umyć.
Leżałaś tak na łóżku i rozmyślałaś ..
Nagle coś Cię tknęło.
Ubrałaś się w byle co ,
i spakowałaś wszystko do walizki.
Po cichu wymknęłaś się domu.
Poszłaś na przystanek autobusowy.
Jechałaś do Londynu ,
do Twojego prawdziwego domu.
Nie mogłaś wytrzymać.
Wiedziałaś że wszystko będzie Ci przypominać tatę ..
Ale na tym się nic nie kończy..
I tak musisz żyć dalej.
W końcu masz kochanego chłopaka ,
który teraz się pewnie martwi ,
tak samo jak przyjaciół.
o 2  w nocy zapukałaś w drzwi willi.
Lou- (T.I.) ?
Ty- Louis ... - mówiłaś zapłakana.
Lou- Co się z Tobą działo !? nie powiedziałaś mi że wyjeżdżasz !
Oczywiście chłopcy wpuścili Cię do środka.
Opowiedziałaś im o wszystkim 
a przy tym płakałaś jak dziecko.
Zasnęłaś przez emocje na sofie.
Czułaś jak Lou odgarnia Ci kosmyki włosów.
Minął już tydzień.
Przez te 7 dni wiele się zmieniło.
Mama zrozumiała że masz tu przyjaciół , chłopaka, szkołę.
Zamieszkałaś z Nimi.
Ona wróciła do siebie ,
ale odwiedza Cię często.
Macie o wiele lepsze relacje ,
a za tatą mocno tęsknisz.
Ale Louis Cię wspiera w tym wszystkim ,
bez Niego nie dałabyś sobie rady w niczym.
Pokazuje Ci jak się żyje ,
pokazuje Ci to , jak to jest być kochanym.
Czujesz , że jeśli masz umrzeć ..
to tylko z Nim .
/ Tori.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem , byle jaki i krótki ..
Mogłam bardziej rozszerzyć ,
ale nie chciało mi się xD
5 h czekaliśmy w głupim szpitalu -,- .
Masakra..
i jestem zmęczona ;x
Mam pytanie..
Czy chcielibyście abyśmy każda z nas , 
napisała o sobie kilka faktów ?
Wiem , to jest blog z imaginami ..
Ale tak jak chcielibyście nas bliżej poznać czy coś ;)
Jeśli tak to napiszcie , dobranoc <3

5 komentarzy:

  1. Ja bym chciała! Napiszcie coś o sobie. Lepiej was poznać bym chciała. :D Wasza Offfcucha. :D
    Tori? Mogę Ci wysłać mogę imagesa? Olśniło mnie, ale nie chcesz nie musisz nawet czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hue hue dla mnie może być ;D
    imagin świetny ^^
    taki mały a tyle radości xd
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego bloga<3 Normalnie wchodzę tu parenaście razy dziennie i patrze czy jest coś nowego. Kocham wasze imaginy !!
    Zapraszam na http://muzykaoznaczaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń