piątek, 27 kwietnia 2012

-Harry-


- Harry-
Na wakacje przyjechałaś ze swoim chłopakiem Harrym i resztą paczki One Direction do Australii, blisko morza. Byłaś wykończona podróżą , nie miałaś siły na nic. Leżałaś na piasku i się opalałaś. Nagle podszedł Harry i powiedział :
H: Ojj.. tej nocy dzisiaj nie zapomnisz , nigdy . Mam na Ciebie straszną ochotę Kotku .
Ty: Harry , jak przyjdziemy to ja pójdę spać !
Poczułaś jak chłopak bierze Cię na ręce , i idzie w stronę morza. Zaczęłaś krzyczeć :
Ty: Harry puść mnie ! wiesz że boję się wody ! wypuść mnie !
H: Cofnij to co powiedziałaś to Cię puszczę . - i cwaniaczkowato się uśmiechnął .
( mwhahahahahah ) .
Ty: Dobrze , dobrze ! zrobię co zechcesz tej nocy ale puść mnie !
H: I o taka odpowiedź mi chodziło. - znowu uśmiechnął się cwaniaczkowato.
a Ty poszłaś dalej leżakować i opalać się . Zanim doszłaś poczułaś ciepłe ręce loczka na Twojej talii. Objął Cię i pocałował , potem szepnął Ci do ucha :
H: Na zawszę będziesz tylko moja :* .
I rzeczywiście tak było . / Tori <3

1 komentarz: