sobota, 28 kwietnia 2012

- Wszyscy -


- Wszyscy -
Kochałaś tańczyć, było to Twoje drugie imię. Po śmierci mamy - która była niesamowitą tancerką , postanowiłaś że spełnisz Jej marzenie. Zawsze chciała abyś została najlepszą tancerką świata. Z resztą Twoje marzenie też takie było. Miałaś już 17 lat . Tata pomógł Ci się dostać do programu tanecznego , gdzie zdobyłaś już po pierwszym występie propozycję do tańczenia na niektórych koncertach sławnych piosenkarzy. Oprócz świetną tancerką , byłaś także ogromną fanką One Direction. Z programem tanecznym szło Ci łatwo. Było to wiadome że wygrasz. Masz niesamowity talent taneczny. Doszłaś do finału.. Gościem specjalnym był.. Wow ! Nie mogłaś uwieżyć. Twój ulubiony zespół ! One Direction !. Program wygrałaś. Cieszyłaś się ogromnie , tata był z Ciebie dumny. Płakał razem z Tobą , tak jak inni. Lecz płacz ludzi zaczął się dopiero po Twoim przemówieniu do jakiego miałaś prawo , skoro zdobyłaś I miejsce.
Ty: Dziękuję wszystkim.. którzy na mnie głosowali , i nie. Ale najbardziej dziękuję mojej mamie , która na pewno stoi tu gdzieś koło mnie , czuję Ją , Jej zapach.. Gdyby nie Ona , nie było by mnie tu. Gdyby nie Ona , wogóle na świecie by mnie nie było. Kochana mamo , spełniłam nasze wspólne marzenie. Kocham Cię. Podziękować także chciałam mojemu tacie , który dzisiaj mnie tu przywiózł. Z którym przeżywam śmierć mojej ukochanej mamy , Jego ukochanej żony. Lecz wiemy , ze tam u progu Boga jest Jej dobrze i czuwa nad Nami.
Przemówiłaś pięknie , każdemu pojawiła się łza która spływała po policzku.
Tata: Mama byłaby z Ciebie dumna.
Wstałaś rano , myślałaś że to sen, ale jednak nie.. Tata przyniósł Ci list do pokoju. Dostałaś znowu jakąś propozycję. Nie , czekaj stop ! cofnij .. od kogo ? omg ! od One Direction ! Prosili Cię abyś wystąpiła na ich koncercie ! Zgodziłaś się , co miałaś zrobić!? Uwielbiałaś ich.. Mieliście się dzisiaj spotkać , poznać się. Spędziłaś z Nimi 7h o.O . Praktycznie znałaś już ich na wylot. Stali się Oni dla Ciebie przyjaciółmi.
* Miesiąc temu * .
Jeździsz z 1D w trasy , jako tancerka , jesteś mistrzynią świata w tańczeniu , w każdej dziedzinie . Masz niebywały talent. One Direction , te 5 osób są dla Ciebie jak bracia. Kochasz ich , a Oni Ciebie . Macie wspólny dom w którym żyjecie w 6. Jesteście nierozłączni. Jesteś szczęśliwa , a tata jest z Ciebie dumny. Non stop powtarza że mama na pewno też./ Tori ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jakiś taki nie udany xd .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz