piątek, 27 kwietnia 2012

-Niall-


- Niall -
Pracowałaś w kawiarni w Londynie. Radziłaś sobie znakomicie , ludzie Cię wychwalali , oprócz tego że błaś piekną i młodą , uczynną sympatyczną z poczuciem humoru dziewczyną , byłaś także wielką fanką One Direction.A najbardziej uwielbiałaś Nialla . Pewnego dnia o mało co nie dostałaś zawału.Do Kawiarni przyszli 1D !! Nie mogłaś w to uwiezyć , ale musiałaś się zachowywać normalnie bo by Cię z pracy wyrzucili gdybyś się na Nich rzuciła.
  • Co podać moim idolą ? - zaczełam pierwsza .
  • Oo idolą ? Oh , uwielbiam nasze fanki.. w dodatku te które nie piszczą I takie ładne jak Ty.- powiedział blondasek .
  • - haha , dosłownie ;) poprosimy 5x shake 1D . - powiedział Lou
  • Proszę . :) - powiedziałam I dałam im to co chceli .
    Rozmawialiście jeszcze chyba z 1h , ponieważ ruchu nie było a im się spieszyło..i musieli już iść. Na drugi dzień , zobaczyłaś , że przyszedł sam blondasek .
  • Podobno kończysz teraz pracę ? - powiedział .
  • Tak – więc odpowiedziałam .
  • Świetnie ! , więc pójdziesz ze mną na spacer I żadnego ale .
  • Haha , Dobrze Niall.
    Po skończonej pracy , Niall zaprosił Cię na spacer przy tym bardziej zapoznawaliście się , chociaż już się znaliście . Gadaliście ze sobą jakbyście się znali od kilku dobrych lat. Dotarliście na polane gdzie Niall rozłożył piknik.
  • Zaprowadziłem Cię tu , bo chciałem Ci coś ważnego powiedzieć.. (T.I.) znamy się dopiero 2dni ,a ja już Cię kocham .. proszę bądź ze mną !
    Nie odpowiedziałaś nic . To co powiedział Niall do Ciebie zamurowało Cię. Po chwili podeszłaś do Niego I namiętnie Go pocałowałaś.
  • Niech to będzie odpowiedź na moje pytanie ;) . - tak powiedziałaś Niallowi. Atemu tylko ogromny uśmiech pojawił sie na tawarzy, zaczął gonić po całej polanie I piszczeć.
    Jesteście ze sobą już kilka lat. One Direction dalej trwa, nadal trwasz Ty I Twoja miłość- Niall.Kilka miesięcy temu , zgłosiłaś się do programu X Factor I wygrałaś I miejsce.Naprawdę miałaś piękny głos..Robiłaś kariere , rozwijała się I teraz stałaś się 6 członkiem zespołu One Direction. Spełniły się Twoje największe marzenia . Poznać 1D , zaprzyjaxnić się z Nimi , zrobić kariere w śpiewaniu. Jesteś najszczęsliwsza na świecie./Tori ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz