czwartek, 26 kwietnia 2012

-Liam-


- Liam -
Były Twoje 19 urodziny , Twój chłopak Dawid zabrał Cię na dyskoteke. Kochałaś Go , a On Ciebie. Byliście ze sobą już 2.5 roku . Rodzice z obu stron byli przekonani że wyjdzie z tego małżeństwo. Nie sądziłaś jednak.. że podczas Tw urodzin tak.. dzisiaj Dawid Cię zdradził. Byłas mega wkurzona ..Poszłaś do parku ze łzami w oczach i opuściłaś wszystkich na Twojej urodzinowej imprezie.Zrozumiałabyś może , gdyby był pijany , ale Dawid wogóle nie pił. Siedziałaś tak na ławce w parku, płakałaś..Ktoś do Ciebie podszedł , usiadł koło Ciebie i odgarnął Ci włosy na bok .
- Jestem Liam , Liam Payne , heh pewnie mnie znasz :) czemu płaczesz ?? - powiedział chłopak
- Tak znam , heh .. jestem Waszą fanką , czemu łacze ? Nie wyobrażałam sobie że dzisiaj w moje urodziny mój chłopak który podobno mnie kocha , z którym byłam 2.5 roku mnie zdradził. Całkiem na trzeźwo .. w moje urodziny !
- Eh .. świat jest pełen taki dupków. Dla tego nie warto się przejmować.. Nie warto - powiedział Liam. poczym dodał :
- Zamarzłas , chodź do kawiarni , przy okazji opowiesz mi coś o sobie :)
- dobrze . - odpowiedziałaś .
Liam zamówił Wam pizze , smakowała Ci :) długo rozmawialiście , o wszystkim lecz tematów nie brakowało Wam . Liam odwiózł Cię do domu. Zerwałaś z Dawidem ale na szczęście w pokoju, jesteście kumplami. Teraz spotykasz się z Liamem , jesteście mega piękną kochającoa się parą. Poznałaś już One Direction. Polubili Cię i to bardzo xd Żyjecie wszyscy razem , spokojnie i dalej. Taka przyjaźń Jak waszej 6 nigdy sie nie rozdzieli i będzie wiecznie trwać , tak samo jak miłość Tw i Liama ./Tori ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz