niedziela, 29 kwietnia 2012

-Zayn-


- Zayn-
Jesteś siostrą Louisa , Tak ... Louisa Tomlinsona ! z One Direction . Masz z Nim dobre kontakty. Ludzie chwalą Cię , bliscy , rodzina .. że w zyciu nie wiedzieli takiego rodzeństwa którzy potrafią się kłócić tylko o pilot. I o nic więcej. Kochałaś swojego brata , a On kochał Ciebie. Jeździłaś z Nim , i z Jego zespołem w trasy. Pozostałych chłopaków lubiłaś bardzo. A Oni także Ciebie , kochali jak siostrę. Miałaś 17 lat . Czasami , na ich koncertach tańczyłaś , ponieważ kochałaś to robić , byłaś nawet mistrzynią Angli. Rodzice byli z Ciebie dumni. Tak samo jak chłopacy. Najbardziej lubiłaś Zayna.. . Było trochę widać , że podobasz się chłopakowi. Nawet Twój brat - Lou powiedział że Mu się podobasz. W końcu piątka najlepszych przyjaciół , nie ma przed sobą tajemnic . Pewnego dnia , chłopcy zaproponowali wspólny wypad na miasto , kino , kawiarnia , jakiś plac , spacer , sklepy , i nad morze . Uwielbialiście spędzać w szóstkę dni . Zawsze były udane .. Cały ten dzień trwał od 9.30 doo 23. Więc byłaś strasznie zmęczona . W dodatku w nocy nic nie spałaś .. Wróciliście . :
H: Wow ! udany dzień ;> może jeszcze film jakiś ?
N: Ja jestem zmęczony już , ale tak.. dzień udany i to niesamowicie !
Ty: Było super ! ale racja .. ja też jestem zmęczona , ii idę już spać .
H: Oj ! proszę .. jakiś krótki nawet .. chociaż godzinka ! ; >
Ty: Eh , co Wy na to ?
Li: No dobrze , ja się zgodzę .
N: To ja też :)
Lo: No to ja też !
Z: Heh , no to cóż , dzień się nie skończył a mieliśmy całe 24 balować !
Ty: Aw .. no to nie mam wyboru . -.-
H: I dobrze ! :D
Oglądaliście jakiś horror. Pod koniec zasypiałaś , ale nie mogłaś z powodów chrupania jedzących chipsów przez oczywiście Nialla. Gdy film się skończył Wszyscy zbierali się już do spania , a była godzina 01.36 .
H: Mówicie co chcecie ! to najstraszniejszy horror jaki oglądałem !
Z: No nie powiem że nie !
Lo: Aaaaa !! Boję się spać ! O.O , Harry .. śpisz dzisiaj ze mną !
H: Zgodzę się ; >
N: Liam ! a Ty ze mną ! też się boję !
Li: -.- , Niall .. jesteś głupi . Ale skoro też się boję , to się zgodzę !
Z: Em .. (T.I.) a mogę z Tobą ? też się boję ..
Ty: O.O . No okey .. ale ja pierwsza idę do łazienki !
Liam , Niall poszli już spać . Harry i Lou chyba też . A Ty i Zayn leżeliście i gadaliście na łóżku .
Z: No , księżniczko , zdaję mi się że jesteś już nie źle zmęczona , idź spać .
Ty: Zayn , no .. ale , ..
Z: Żadne ale , i tak zaśniesz :) wynagrodzisz mi to jutro .. Bo zapraszam Cię do restauracji !
Ty: Zayn, jutro czy dzisiaj ?
Z: O ! faktycznie , hehe .. jest już 2 w nocy , no to zapraszam Cię dzisiaj ! ale teraz idź już spać. Dobranoc
Ty: Dobranoc .
A Zayn tylko pocałował Cię w czoło. Obróciłaś się ii poszłaś spać .
* Rano *
Wstałaś , i zobaczyłaś jak Zayn nie śpi , lecz leży i patrzy się na Ciebie .
Z: Witam :)
Ty: Ooo ! hey ! :)
Z: Jak się spało ?
Ty: A , całkiem dobrze ! to znaczy .. super ! idealnie ! :D
Z: No to idź , zjedz coś , ubierz się ii idziemy !
Poszliście tam , gdzie Zayn Cię prowadził. Nie obyło się od kilku fanek , które chciały autografy lub zdjęcia z Zaynem.
Ty: Wow , piękna ta restauracja .. dziękuję :) .
Z: Wiem , moja ulubiona . Usiądź , stolik już zarezerwowany .
Zamówiliście wszystko co chcieliście .
Z: Wiesz , mój tata tutaj właśnie poprosił moją mamę o chodzenie , potem tutaj się zaręczyli. Musiałem mu coś obiecać..
Ty: Wow , to strasznie urocze i romantyczne :) a co mu obiecałeś ?
Z: Że ja także tutaj poproszę dziewczynę o chodzenie. Potem zaręczyny ... A dzisiaj jestem pewny , kogo chcę o to poprosić i jaką osobę kocham . Ty Nią jesteś .
Ty: Zayn .. mówisz poważnie ?
Z: Nie mógłbym Cię okłamać .. (T.I.) Proszę , bądź ze mną. Obiecuję Ci że Cię nigdy nie zranię ! Że zawsze będę przy Tobie !
Ty: Zayn , Zayn tak ! Zgadzam się !
Z: Naprawdę !? Zobaczysz ! ze mną będziesz najszczęśliwszą kobietą na świecie !
Wróciliście późno do domu. Gdy weszliście za prób domu :
Lo: Yea ! Moim szwagrem będzie Zayn ! Zayn Malik z 1D ! woooooo !!!!!
H: Haha ! Oj gołąbeczki : D Kocham Was mordki moje !
Li: Wreszcie są razem ? Uff..
N: Ooo ! super ! - mówił z pełnymi ustami .
Gadaliście tak wszyscy godzinę . Później zmęczona dniem pełnych wrażeń zasnęłaś z objęciach Twojego kochanego Zayna./Tori ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz