piątek, 27 kwietnia 2012

- Niall -


- Niall-
14 luty. Obudziłaś się , zerknęłaś kątem oka , a Nialla nie było. Szybko wstałaś z nadzieją że spotkasz Go w kuchni przygotowującego śniadanie Wam , z okazji dnia zakochanych.
Ty: Eh.. tu też Go nie ma ? zaraz .. coś jest na stole. - Podeszłaś o przeczytałaś :

*" Kochanie , przepraszam Cię bardzo że Ci nie powiedziałem ale tak słodko spałaś , że nie chciałem Cię budzić. Musiałem pojechać z chłopakami do studia nagrań , będę około 19.00 w domu , obiecuję .
Twój Niall ;* "
Byłaś strasznie zła , jeszcze kilka dni temu mówił że spędzicie te walentynki tylko we dwoje .. i że ich nie zapomnisz , nigdy. A on przyjedzie dopiero wieczorem ? . Oglądałaś w sypialni TV już w pidżamie owinięta w ciepły kocyk. Usłyszałaś że ktoś podąża w garniturze do Waszej sypialni grając na gitarze . Skończył :
N: Kochanie , tą piosenkę napisałem dla Ciebie. Wczoraj całą noc myslałem nad Nią. Aby Ci się spodobała.. Jesteś dla mnie całym życie i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. - Gdy słodki blondasek skończył , ukląkł na jedno kolano i powiedział :
N: ( T.P.I.N.) czy wyjdziesz za mnie , i zostaniesz moją panną Horan ?
A Tb tylko łzy szczęścia spłynęły po policzku :
Ty: Niall , Kocham Cię , Tak ! wyjdę za Ciebie !
I rzuciłaś mu się na szyję . Okazało się że tą piosenkę którą pojechał do studia nagrać , była to ta piosenka którą Ci przed chwilą zaśpiewał , była Ona o Tobie , i dla Ciebie . Pojawiało się kilka razy w Niej Twoje Imię i Nazwisko . Mało tego , Cała ta sytuacja z zaręczynami gdy wszedł do pokoju , śpiewał , prosił Cię o rękę , została nagrana . A po kilku dniach została dodana do teledysku nowej piosenki solowej Nialla. A reszta zespołu była tylko chórkiem.
N: Miałem rację ? Nigdy nie zapomnisz tych walentynek panno Horan ?
Ty: Przenigdy !
Po tych słowach namiętnie się pocałowaliście . / Tori ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz