poniedziałek, 30 kwietnia 2012

-Niall-


- Niall-
Byłaś na wakacjach z rodzicami. Nad morzem , w Australii. Miałaś 17 lat , i byłaś bardzo piękna . Nie ważne w czym byłaś , zawsze wyglądałaś prze pięknie. Gdy wstałaś rano , razem z rodzicami zjadłaś śniadanie. Potem ubrałaś na siebie bikini , i na to zwiewną sukienkę. Ten strój idealnie było widać Twoje piękne ciało. Grałaś w siatkówkę plażową , z .. w sumie nie wiedziałaś z kim , zaproponowali Ci zagranie z Nimi . Było to dwóch chłopaków , Marcus i Daniell oraz jedna dziewczyna Kristien. Graliście 2 na 2 , byłaś z dziewczyną . Umiałaś świetnie grać w siatkówkę , był to Twój ulubiony z resztą sport. Jednak zdarzało się czasem że źle zaserwowałaś czy coś ... tak jak i tym razem :
Ty: Jeju ! przepraszam ! naprawdę nie chciałam , mocno boli ?
N: Ał .. nic się nie stało , tak .. troszkę boli ale to nic ! nic mi nie jest !
Ty: Nie .. to nie do wiary ! Ty jesteś Niall ! Niall Horan !
N: Ahaha .. tak :) dziękuję że powiedziałaś to cicho .. chcę mieć wakacje a nie . A , tak w ogóle , poznałaś mnie ? myślałem że się dobrze kamufluję .
Ty: Haha , prawdziwa fanka zawsze rozpozna swojego idola !
N: idola ? czyli jesteś fanką ? Ou .. yeah ; > .
Ty: I jeszcze raz przepraszam ! naprawdę nie chciałam ..
N: Oj , nic się przecież nie stało ! ale wiem , jak możesz mi to wynagrodzić ;>
Ty: Noo , myślę że się chyba zgodzę ?
N: Zapraszam Cię , do restauracji .. potem na lody , i na koktajl ? ; >
Ty: Myślę że da się załatwić !
Powiedziałaś znajomym że musisz już iść , powiedziałaś rodzicom że idziesz i już byłaś gotowa.
Ty: Załatwione ! ;)
N: Wspaniale ! Jak tu się znalazłaś ?
Ty: A , przyjechałam na wakacje ... w sumie to już skończyłam szkołę ;)
N: Oo tak , plaża , słońce dobry wybór .
Ty: A Ty ? myślałam że te wakacje spędzisz z chłopakami ?
N: Wiesz , druga połowa wakacji owszem , spędzę z Nimi . Z rodziną też chciałem spędzić trochę czasu.. wiesz , non stop trasy ii rzadko ich widuję .
Ty: Tak , rozumiem .. :)
N: A Ty masz może jakieś hobby ?
Ty: A , kocham tańczyć i śpiewać .. a grać w siatkówkę też uwielbiam .
N: Nom , właśnie widzę !
Ty: Ej ! naprawdę dobrze gram ! każdemu może się zdarzyć .. ; >
N: Oj , wiem że świetnie grasz ! widziałem ..
Ty: Patrzyłeś na mnie ?
N: O .. no ba ! cały czas ! :D
Ty: Haha , Sławny Niall Horan , patrzył na mnie .. oj :D
N: Heh , naprawdę lubisz mnie ?
Ty: Jestem waszą wielką fanką , kocham waszą muzykę , wasz wygląd , wasze podejście do życia , wiem że pomagacie dzieciom , po prostu jesteście bardzo dobrzy ! niesamowici ..
N: Wow , dziękujemy ;)
Rozmawialiście tak 3h , spacerując na plaży .. Bardzo się do siebie przywiązaliście. Mijały dni , codziennie się spotykaliście. Nawet Wasi rodzice się polubili.
Ty: Niall , ja .. ja już jutro wyjeżdżam..
N: Co !? jak to ? tak szybko minęły te tygodnie ?!
Ty: No , widać tak . Chyba musimy się pożegnać niebawem .
N: oo nie ! tak łatwo nie !
Iralandczyk dał Ci całusa w policzek , i gdzieś pobiegł . Zastanawiałaś się tylko gdzie . Rozłożyłaś koc i się zaczęłaś opalać . Chłopak wrócił za 15 minut .
N: Załatwione !
Ty: Co ... ?
N: Haha , może to dziwnie zabrzmi , ale zamieszkasz z Nami ! z całym One Direction !
Ty: Że co !? że j.. że jak ? że ja ? że .. wtf O.O ?
N: Tak , rozmawiałem z Twoimi rodzicami.. zgodzili się !
Ty: Jeju ! jak mogę Ci podziękować ?
N: Chyba wiem jak ..
Po tych słowach , chłopak zbliżył się do siebie i Cię namiętnie pocałował..
N: w życiu nie spotkałem takiej dziewczyny jak Ty . Idealnej dla mie .. (T.I.) bądź ze mną .
Ty: Niall , ja nie wiem co mam powiedzieć .. tak ! tak !
N: Naprawdę !?
Ty: tak !
Znowu się pocałowaliście , był to najlepszy dzień w Twoim życiu - jak do tej pory .
Poznałaś chłopaków , strasznie się polubiliście . Teraz nie wyobrażacie sobie życia bez siebie , a zwłaszcza Ty bez Nialla i Niall bez Ciebie . Wszyscy w 6 oglądaliście właśnie komedię .Śmiejąc się prztym , trochę rozmawiając , i oczywiście jedząc .Gdy komedia się skończyła, Niall Cię objął i pocałował .
Z: Jutro idę na plaże , i mam zamiar dostać piłką od siatkówki od jakiejś dziewczyny .
Wszyscy wybuchliście śmiechem , takich dni było z dnia na dzień coraz więcej./ Tori ;)

" Chłopak z gitarą , byłby dla mnie parą . <33 :D "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz