czwartek, 26 kwietnia 2012

-Louis-


- Louis -
Byłaś ubrana w podkoszulek w paski , czerwone rurki i trampy.Lekko pofalowane dłuuugie loki i przygryzając marchewkę szłaś ulicą Londynu.Nagle ktoś w Ciebie wpadł.
- przepraszam piękna ! ja .. ja , Omg aleś Ty śliczna , Ja .. j, ja jestem Louis T, Tomlinson. - powiedział chłopak
- Heh , nic się nie stało ii dziekuje :) a .. a ja jestem ( T.I.) . miło Cię poznać ;) . - powiedziałaś
- Pozwól że na przeprosiny zaproszę Cię do kawiarni ? - powiedział Lou.
- Oo.. chętnie , akurat zgłodniałam.
Rozmawialiście tak w kawiarni przez 2h .Szybko zleciał czas .. świetnie czułaś się w Jego towarzystwie.Nie mogłaś uwieżyć nadal , że to jest Louis ! Louis Tomlinson ! z One Direction , byłaś ich fanką !. Zbliżał się do Ciebie ,miał Cię pocałować , kiedy przeszkodził Wam Jego telefon. Odebrał i mówił :
- hey ! Jasne .. dobrze będe zaraz , muszę Wam coś opowiedzieć , właśnie poznałem przyszłą panią Tomlinson !.
Ty się tylko zaśmiałaś i zaczerwieniłaś. i popatrzyłaś na Niego. Po tygodniu zaczeliście się spotykać.. byliście szczęśliwi , obydwoje czuliście się przy sobie sobą..Poznałaś resztę 1D , polubili Cię .. i to aż bardzo . Było Wam Ciężko na początku .. trasy chłopaków , nie mogłaś przez nie widywać Lou. Poznałaś Danielle , dziewczynę Liama . Stałyście się BFF . Chłopaki wpadli na plan , abyście z Nimi jeździły w trasy . Oczywiście zgodziłyscie się .
2 lata temu Ty Louise , Danielle i Liam wzieliście ślub , taki połączony , podwójny . To był najcudowniejszy dzień w Twoim życiu.. Nigdy tej decyzji nie żałowałaś. Macie teraz rocznego Tomlinsona , Jesteście piekną i dana rodziną . Wszyscy dalej się przyjaźnicie . Stwierdziłaś że jesteś najszczęśliwszą kobietą na świecie./Tori ;)
  

2 komentarze:

  1. Sorry ,ale mi sie nie podoba. Wydaje mi sie taki (za) dziecinny. Nie moje gusta.

    OdpowiedzUsuń