sobota, 28 kwietnia 2012

-Harry-


- Harry-
Miałaś 17 lat , chodziłaś do szkoły w Londynie i byłaś najlepszą przyjaciółką siostry Harrego Stylesa , Gemmy. Wow , to super uczucie. Jednak nie miałaś okazji poznać swoich idolów ( 1D ) Ponieważ byli na trasie. Za miesiąc mieli przyjechać. Na urodziny Tw BFF , siostry Harrego. Miesiąc minął szybko.. a Twoja przyjaźń z Gemmą tylko się wzmocniła. Dzisiaj robiła impreze urodzinową. Ale tylko dla rodziny , najbliższych i Ciebie. Mieli się na Niej pojawić oczywiście chłopaki z One Direction. - w końcu śpiewa tam Jej brat. Wreszcie ich poznasz , coś niesamowitego. Oprócz nich , na imprezie będą Twoi rodzice , ponieważ Wasi rodzice strasznie się lubili , jak rodzina. Tak , nadszedł ten czas..
G: Hey (T.I.) ! cieszę się że przyszłaś kochana !
Ty: Jak mogłabym nie przyjść słońce !? Wszystkiego najlepszego ! Proszę .
G: Jeju , kocham Cię morko moja :D ale jeju , nie trzeba było ! musiał być drogi..
Ty: Oj , dla Ciebie wszystko kochana ;) . W końcu dziś jest Twój dzień .
Zabawa trwała , Gemma przedstawiła Cię chłopakom. Byliście już tam 2h . Siedzieliście przy wieeelkim stole w pięknym salonie , gdzie byli 1D i Twoi rodzice , Rodzice Gemmy a także Ty i Oczywiście Tw BFF . Czułaś na sobie wzrok Harrego.
Ty: Ja na chwilę sobie wyjdę na balkon , przewietrzyć się .
G: Okey ! :)
Wyszłaś na balkon , a ktoś po 2 minutach wszedł za Toba.
H: Hey ;) cieszę się że moja siostra przyjaźni się z kimś takim jak Ty, Strasznie Cię polubiłem.. wiesz , chyba aż z, za.. za bardzo .
Ty: Hey ! :) Ale do czego zmierzasz ?
H: Zawsze chciałem się dowiedzieć czy istnieje coś takiego jak " miłość od pierwszego wejrzenia" (T.I) przez Ciebie wiem , że coś takiego istnieje.. ja , j .. ja chyba Cię kocham .
Ty: Em , wow .. Harry nie wiem co mam powiedzieć ?
Przyjaźnisz się z 1D to już jest nie do wiary , a teraz Harry , Harry Styles wyznaje Ci miłość !?
H: Powiedz , wzajemnie .
Po czym wziął Twoją twarz , objął , i zaczął Cię namiętnie całować. Minął miesiąc ,a Ty nadal jesteś z Harrym. Jeju .. jak Ty Go kochasz , tak samo jak On Ciebie. Macie obydwoje szczęście , dla Ciebie taki chłopak wymarzony książę na zawsze - dla Niego Ty jesteś ta jedyna na całe życie . / Tori ;D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeju , kocham te zdjęcia *_* On jest taki słodki ! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz