piątek, 27 kwietnia 2012

-Zayn-

no to dzisiaj dodam takie tam moje nowe wypociny ;D

najpierw imagin z Zaynem <3
( jak coś to ten imagin opowiada o tym co było
przed tym jak chłopcy poszli do X-factora )

Mieszkałaś w Londynie. Właśnie zbliżała się impreza , którą robił Twój brat.
Coś w stylu ogniska nad jeziorem  obok waszego domu.
Mieli przyjść ludzie , których nie znałaś.
Jednak Ty i Twój brat Lou byliście bardzo dobrym rodzeństwem , więc
powiedział , że zapozna Cię z wszystkimi ii powiedział też , że ma dla Cb
niespodziankę.
W dzień , w którym miało się odbyć ognisko pomagałaś bratu
przygotować wszystko , gdy nagle ktoś zadzwonił do drzwi , poszłaś otworzyć.
Stał za nimi przystojny brązowooki chłopak.
- Hey jestem Zayn , a Ty piękna ? - spojrzał Ci prosto w paczałki
tak , że przeszedł Cię dreszcz.
Ty : mam na imię [ T.I. ]. Ty pewnie do mojego brata.
Z: miło mi poznać. O więc ty jesteś siostrą Louisa ?
Ty: tak oto ja - zaśmiałaś się. wchodź zawołam brata.
poszłaś po brata i wróciłaś do dalszego przygotowywania imprezy.
Ognisko miało się zacząć za niedługo. Wyprostowałaś włosy , pomalowałaś się ,
włożyłaś rurki i swój ulubiony podkoszulek oraz użyłaś swoich najlepszych
perfum. Zeszłaś na dół zapytać się Louisa czy w czymś mu
pomóc. Chłopcy akurat znosili drewno na ognisko.
Zayn akurat niósł patyki , gdy Cię zobaczył upuścił je i nie mógł
oderwać od Cb wzroku. Ty się tylko zaśmiałaś i wróciłaś do środka.
Goście zaczęli przychodzić. Poznałaś Liama , Harrego i Nialla.
Oprócz nich przyszło jeszcze pare ludzi. Zrobiło się już ciemno ,
chłopaki rozpalili ognisko. Wszyscy usiedli na około ognia.
Zayn usiadł obok Cb.
Niall zaczął grać na gitarze , a wszyscy śpiewali i pili drinki oraz piwo.
Impreza nieźle się rozkręcała. Niektórzy tańczyli , inni śpiewali a
Ty siedziałaś obok Zayna i czułaś się cudownie. Jego intensywne
perfumy drażniły Twoje zmysły. Często na Cb zerkał. Zrobiło Ci się troche zimno.
Ty: Brr - zaczęsłaś się. - pójdę do domu po bluzę.
Z: Nigdzie nie idziesz ! - Zdjął z siebie bluzę i dał Tobie.
Ty: Ale teraz Tobie będzie Ci zimno ! - spojrzałaś na niego.
Z: Jak mnie przytulisz to nie będzie - też spojrzał na Cb i uśmiechnął się
cwaniacko.
Ty: haha ! - zaśmiałaś się , założyłaś o wiele za dużą bluzę Zayna ii mocno
się w niego wtuliłaś.
Wszyscy zrobili "ooo" , a niektórzy zagwizdali.
Z: Idziemy się przejść nad jeziorem ? Tu jest troche głośnio.
Ty: Ok. - wstaliście , a Zayn złapał Cię za rękę i odeszliście od ogniska , a ty
znowu za plecami usłyszałaś "ooo" i gwizdy pozostałych.
Spacerowaliście nad brzegiem jeziora i rozmawialiście.
Czułaś jakbyś znała go od zawsze. Usiedliście i oparłaś głowę o jego
ramię , a on Cię objął
Z:To możliwe , żeby zakochać się w kimś po kilku godzinach ? - patrzył w dal.
Spojrzałaś na niego.
Ty: Istnieje coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia..a czemu pytasz ?
- patrzyłaś na niego dalej.
Z: Bo chyba właśnie poznałem dziewczynę mojego życia - spojrzał na Ciebie.
Ty: Zayn ile dzisiaj wypiłeś ? - zaśmiałaś się nie przestawając patrzeć mu w oczy.
Zaraz po tych słowach poczułaś jego ciepłe wargi na swoich.
nie wyczułaś od niego alkoholu.
Ty: Nic nie piłeś ? mówisz serio ?
Zayn: Tak. mówię całkiem serio.
Pocałowałaś go namiętnie.
Ty: A ja chyba właśnie poznałam chłopaka , któremu nigdy więcej
nie pozwolę odejść. - uśmiechnęłaś się/
Z: Nigdy ? - uśmiechnął się cwaniacko.
Ty: Przenigdy ! - potwierdziłaś i wtuliłaś się w niego.
Wróciliście do grypy i usiedliście przy ognisku przytulając się.
Twój brat wstał z kubikiem.
L: No to wypijmy za szczęście nowej pary ! Niespodzianka siostrzyczko.
Po tych słowach wszyscy wstali i wypili za was , a wy namiętnie
się pocałowaliście.
To był najlepszy dzień w Twoim życiu , nie wiedziałaś jak podziękować
bratu. Za rok chłopcy poslzi do X- factora i zdobyli sławę. Ty przez cały ten czas go spierałaś. Byliście nierozłączni. Wszyscy zazdrościli wam tak wielkiej
miłości. Z każdym dniem pragnęliście siebie coraz bardziej. Teraz po paru
latach nosisz nazwisko Malik , a wasza miłość z Zaynem rośnie
każdego dnia. / Yśka <3


Wiem , że chłopcy przed X-factor się nie znali no ale kij ;D
mam nadzieję , że się podoba ;3
zaraz musze lecieć , bo mam schole , ale jak wrócę to
jeszcze dodam imagina z Liamem i Louisem <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz