poniedziałek, 2 lipca 2012

-Harry-


Hej wszystkim ! ;D Jestem tu nowa i mam nadzieję że moje imaginy będą się wam podobać ;)
A ten jest specjalnie dla kogutaa ! ;D
 Uwielbiam Cię Agato*_* Go follow ! -  pomóżmy spełnić marzenie Koguta ! ;D Musi mieć 696 follwersów ! ;D

Trzy dni temu zapisałaś się do szkoły tańca.
W końcu zbliżała się Twoja studniówka,
a musiałaś tam dobrze wypaść.
A więc zaraz po lekcjach wyruszyłaś w stronę budynku,
gdzie ona się znajdowała.
Weszłaś tam i spostrzegłaś się,
że nikogo jeszcze nie ma.
Wzięłaś klucze z recepcji i
udałaś się do małej hali.
Na jednej ze ścian było wielkie lustro- nie to,
lustro było ogromne,
bo pokrywało całą ścianę..
Rozłożyłaś swoje rzeczy na ławce,
po czym włączyłaś piosenkę „Dansa Pausa”
- zamknęłaś oczy i zaczęłaś tańczyć w rytm muzyki.
Nawet nie zauważyłaś, że do sali wszedł Harry.
Harry to Twój kolego,
którego poznałaś właśnie tu.
Jest też Twoim partnerem do tańca.
Loczek zaczął bić ci brawa.
Wyłączyłaś muzykę i podeszłaś do niego.
Ty: Hej ;)
H: Siemka, masz zajebistą bluzkę.. z kogutem! ;D
Ty: Haha..dzięki, dostałam ją od babci.
H: Masz super babcie!
Ty: Dziękuję. To jaki układ dzisiaj ćwiczymy?
H: No nie wiem.. Może do piosenki Flo Rida-Whistle ?
Ty: Oke ;>
Włożyłaś płytę do odtwarzania.
Harry podszedł do Ciebie i chwycił Cię za rękę.
Razem wyszliście na środek parkietu.
Nawet dobrze Wam to wychodziło,
ale parę razy nadeptałaś mu na stopę ;D
Ty: O przepraszam.
H: Nic się nie stało! ;)
Tym razem nadeptałaś tak,
że Harry upadł na ziemię,
a Ty na niego (nawet nie wiesz jak to zrobiłaś xdd),
wasze usta dzieliły 2 centymetry.
Akurat tą piękną chwilę przerwały 2 dziewczyny,
które weszły do sali.
D: Oo..przepraszamy. Nie wiedziałyśmy..
Speszone wyszły z sali.
A Ty wstałaś z Loczka.
Zauważyłaś, że trochę posmutniał.
Potem dołączyła nauczycielka i reszta.
Przez całą tą lekcje Harry nie mógł się skupić,
chyba coś go gnębiło.
Po lekcji, gdy już wszyscy wyszli postanowiłaś z nim porozmawiać.
Ty: Harry co się dzieje?
H: Jak chcesz się dowiedzieć, to bądź jutro o 19 na tym budynku.
Loczek wyszedł z sali.
Ty natomiast spakowałaś się i siedziałaś przez chwilę na ławce,
myślałaś nad tym.
To myślenie przerwała ci nauczycielka oznajmiając,
że musi już zamykać.
Mieszkałaś niedaleko,
więc musiałaś iść tylko 10 minut.
W domu zjadłaś kolację a potem wskoczyłaś do wanny.
Tam relaksowałaś się słuchając muzyki.
Akurat leciał kawałek Flo Rida-Whistle i
wszystko ci się przypomniało.
Zdałaś sobie sprawę,
że chyba się zakochałaś w Harry’m.
Wszystko poukładało ci się w całość..
Potem poszłaś.
Śniło ci się, że Ty i Harry byliście małżeństwem..
To był najlepszy sen jak do tej pory. ;)
Niestety  musiałaś się zwlec do szkoły,
chociaż nie miałaś na to ochoty.
Dzień jak co dzień.
Nic ciekawego,
ale pocieszałaś się tym,
że spotkasz dziś wieczorem Loczka.
O 16 byłaś powrotem w domu i zastanawiałaś się co założysz,
bo czułaś że na tym budynku stania się coś ważnego.
Dlatego, że nie miałaś dziś zajęć tanecznych,
mogłaś poprzymierzać wszystkie sukienki jakie miałaś.
Postanowiłaś wybrać zieloną sukienkę do tego czornee szpile.
Wyglądałaś nie ziemsko.
Do tego rozpuściłaś swe długi falowane blond włosy.
Akurat zdążyłaś się przygotować na 18:45.
Wyszłaś z domu, a po 10 minutach byłaś pod budynkiem.
Teraz tylko tam wyjść, po tych schodach- pomyślałaś.
Weszłaś do budynku i musiałaś wychodzić,
bo oczywiście windy nie było.
Gdy już wyszłaś zobaczyłaś Harrego w garniaku,
który stał oparty o barierkę.
W okół rozłożone były świece.
Wyglądało to prze pięknie.. 
Ty: Hej Harry, sam to przygotowałeś?
H: Cześć koguciku, tak sam ;)
Ty: Ejj.. ja nie kogut !;D 
H: Bo Ty wyjątkowy kogut;) Muszę ci coś powiedzieć.
Ty: Zamieniam się w słuch.
Harry podszedł do Ciebie i mówił ci prosto w oczy:
-Może pomyślisz, że jestem głupi,
ale jak Cię zobaczyłem po raz pierwszy,
to myślałem, że oszaleje na Twoim punkcie.
A gdy Cie poznałem to już wiedziałem, że się w Tobie zakochałem. Kocham Cię, [T.I] !
Ty: Ja czuję dokładnie to samo! 
Harry powoli zbliżył swoje usta do Twoich i
chyba każdy wie co się stało .. ;D
Od tego wieczora jesteście razem.
Jesteście najszczęśliwszym małżeństwem!
- tak, tak Twój sen się spełnił! <3/ Ania ;D

_______________________________________
Mam nadzieję że się podobał! ;D Komentujcie!/ Ania;D




3 komentarze:

  1. Hmm co by tu napisać ? xD
    Już nie mam pomysłów żeby te zajebiste imaginy opisywac noo !!
    Cud miód i orzeszki xD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc powiem jedno to jest takie...........ZAJEBISTE ŻE BRAK SŁÓW KOCHAM TAKE IMAGINY PROSZĘ O WIĘCEJ:D <3

    OdpowiedzUsuń