poniedziałek, 16 lipca 2012

-Louis-

Jak zawsze w lato,
w Twoim miasteczku gdzie mieszkałaś
- czyli w Doncaster ,
była zabawa.
Po prostu , dzień Doncaster.
Karuzele , impreza , scena i .. Twoje urodziny.
Dzisiaj kończysz 19 lat.
Razem z najbliższymi przyjaciółmi ,
czyli trzech przyjaciół i trzy przyjaciółki
postanowiliście iść na tę zabawę ,
a potem do Twojego domu na urodzinową imprezę.
Dzisiaj założyłaś zwiewną śliczną kremową sukienkę ,
którą rano dostałaś pocztą od rodziców ,
ponieważ Oni mieszkali w Londynie.
Mieli przyjechać z rodziną uczcić Twoje urodziny
jakoś za tydzień.
Do tego dobrałaś czarne szpilki ,
czyli w kolorze grubego paska który był razem z sukienką.
Rozpuściłaś swoje czarne
lekko podkręcone włosy.
Poperfumowałaś się swoimi
kochanymi perfumami ,
zrobiłaś leciutki makijaż i byłaś już chyba gotowa.
O 12 pod Twój dom przyjechali przyjaciele.
Wszyscy mieli od rana uśmiechy ,
z czego się cieszyłaś.
Złożyli Ci życzenia ,
po czym powiedzieli że prezenty dopiero będą potem.
Zrobiłaś minę smutnego szczeniaczka.
Zaśmialiście się i Dylan ruszył .
W miasteczku byliście po 5 minutach.
Nie mieliście wcale tak daleko.
Dylan i Katie ,
gdzieś zniknęli
a Ty i pozostali usiedliście przy stoliku.
Ty- Gdzie Dylan i Katie ?
Da- Nie mam pojęcia .. - powiedziała Dani.
Jednak już po chwili `poszukiwani` podeszli do Was.
K- Chodźcie pod scenę ! będą zaraz jakieś wybory miss !
- po czym Katie spojrzała na wszystkich chytrym wzrokiem.
Od samego początku czułaś że Twoi przyjaciele
coś knują.
Podeszliście jak chcieli znajomi pod scenę.
Dopiero potem zebrali się ludzie,
więc byliście przy barierce całkowicie z przodu.
W końcu na scenę wyszedł prowadzący ,
w ręku trzymał mikrofon ,
więc na polu nastała cisza,
aby każdy mógł usłyszeć co będzie mówić. :
Pr- Witam wszystkich , którzy przyjechali , przyszli..na kolejne Dni naszego miasta Doncaster ! jak widać tam trochę dalej są różne huśtawki , karuzele a tutaj możemy się wspólnie pobawić. Na początku jak przewiduje plan , zostaną rozstrzygnięte miss miasta. Już kilka dziewczyn się zgłosiło , przeczytam ich imiona i nazwiska , i poproszę aby weszły na środek : (......) i jeszcze ostatnia (T.I.) (T.N.) dla której przyjaciele chcą złożyć serdeczne życzenia z okazji skończonych 19 lat ! prosimy na scenę.
Słuchałaś tego z niedowierzaniem ,
czyżby właśnie dlatego Katie i Dylan zniknęli na chwilę ?
K- No idź !
Ty- Głupi jesteście ?! powariowaliście ?
Jednak chłopcy od razu wyciągnęli Cie na scenę.
Czułaś się źle ..
nie przywykłaś jednak do bycia w centrum ,
a tutaj każdy skupił swoje wzroki właśnie na Tobie,
mimo że obok Ciebie stało jeszcze kilka ładnych dziewczyn.
Pr- No to może zaśpiewamy (T.I.) sto lat ?
Gdy wszyscy ludzie
- a większość nie znałaś -
zaczęli śpiewać Ci 100 lat prawie się rozpłakałaś.
Dobra,
potem zaczęły się wybory.
Nie trwały One długo.
Już po 15 minutach okazało się że to Ty je wygrałaś !
Szczęśliwa schodziłaś ze schodów.
Ch- Wow , no..zasłużyłaś na wygraną ii .. 100 lat !
Ty- Dzię...hmm.. chwila , Louis ? Louis Tomlinson ?
Lou- No.. tak , to ja .
Ty- Oo ..fajnie , miło mi Cię poznać i dziękuję.
Lou- Mi chyba bardziej , i nie ma za co. Fanka ?
Ty- No...czasami Was słucham ale nie..raczej nie fanka.
Lou- Hm.. szkoda .
Ty- Ale to nie zmienia faktu że jesteście przystojni i śpiewacie świetną muzykę.
Lou- Ou..haha , dzięki !
Nastała chwila ciszy ,
w końcu podeszli do Ciebie znajomi.
Ty- Haha ! zabije Was wszystkich ! jak mogliście !?
T- Oj tam , i tak nawet byliśmy pewni że wygrasz - puścił oczko.
Ty- Hah..dziękuje. A to jest Louis , Louis to jest Dani , Katie, Lisa , Tom , Dylan i Mark.
Lou- Miło mi Was poznać.
Li- O mój Boże ! uwielbiam Was !
Lou- Haha , bardzo jest mi miło !
D- Może chcesz z Nami się zabawić ?
Lou- Jeśli solenizantka nie ma nic przeciwko ...
Ty- No jasne że nie ! im nas więcej tym lepiej , haha .
Lou- Uwielbiam karuzele..
Ty- OO , widzisz ? już mamy coś wspólnego , hahaha.
Porozmawialiście jeszcze chwilę ,
i poszliście wszyscy w siódemkę na karuzele.
Świetnie się przy nich bawiłaś.
Czułaś się nawet lepiej ,niż zwykle..
może dlatego że zazwyczaj
Twoja szóstka przyjaciół ,
każdy tam był do pary ..
w sensie , chłopak i dziewczyna.
Praktycznie chodzili ze sobą , a nawet o tym nie wiedzieli.
Dlatego to Ty byłaś nie do pary.
Tym razem poznałaś Louisa ,
i to z Nim chyba najbardziej szalałaś.
Okazał się być naprawdę fajny i zabawny.
Może i nie byłaś jego fanką ,
a ni fanką Jego zespołu ,
ale naprawdę polubiłaś Go.
Podobała Ci się Jego barwa głosu ..
nie mówiąc już o oczach ,
o włosach , tym słodkim nosku ..
chwila .. ę ?
nie.. to nie możliwe.
Dobra , nie ważne.
Szaleliście dalej.
Te urodziny bez wątpienia należały już od ranka do tych naj naj.
Nadeszła 20.
Już sporo czasu tu jesteście.
Nie sądziłaś że tak szybko będzie mijał czas z Nimi.
A zwłaszcza z Lou ,
bo podzieliliście się na pary.
Ty- Louis , bardzo dziękuję Ci za ten dzień. Cieszę się że Cię poznałam , naprawdę. Jesteś cudowny ii..
Lou- Ej , nie dziękuj ! to ja dziękuję.
Ty- Heh , naprawdę..słodki jesteś.
Lou- Są Twoje urodziny.. hm , jaki chcesz prezent ode mnie ?
Ty- Haha , weź się nie wygłupiaj ..
Lou- Wiesz , wolna wola..pieniądze tu nie muszą grać roli...- spojrzał tymi swoimi oczami tak błagająco , jakby Ci chciał coś powiedzieć.
Ty- Noo.. coś mi się zdaje że te.."życzenie" to nie tylko ja mam ..
Lou- Naprawdę ?
Ty- Haha , tak ?
Na początku zetknęliście się nosami.
Patrzyliście sobie prosto w oczy ,
aż Louis chwycił Twoją śliczną buźkę w dłonie ,
i Cię pocałował.
Twoi przyjaciele to zobaczyli ,
natychmiast podbiegli i zaczęli bić brawo ,
do tego dołączyli się inny ludzie.
Czułaś się jak księżniczka .
Lou- Księżniczką dla mnie zostaniesz już na zawsze, nie dam Ci zapomnieć .. obiecuję że będziesz się czuła jak jedyna kobieta na ziemi.
Louis Louis .. już tak miał ,
że nigdy nie kłamał.
/ Tori ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra,  a więc tak .
Idę ogarnąć pokój , bo od rana oglądałam jakieś filmy na zalukaj xdd
potem coś zjem , lody , i mam kolejny imagin !
będzie On chyba z Hazzą ,
postaram się Go mocno rozciągnąć ..
mam nadzieję że mi wyjdzie taki jaki jest w mojej głowie.
Chyba że ktoś chce z kimś innym ?
póki mnie nie ma , komentujcie może z kim chcecie ?
zobaczymy z kim będzie więcej .. ;)
jeśli nikt nie skomentuje , będzie z Harrym.
Ale prosimy o komentarze ,
to jest takie miłe ..
a przecież nie dużo trzeba żeby napisać kilka słów.
Z góry dziękujemy <3

2 komentarze: