niedziela, 1 lipca 2012

-Zayn-

Hej , mam pomysł ! ;)
Jeśli któraś z Was,
lubi pisać imaginy niech śmiało wysyła nam je !
Adres i inne będą umieszczone pod imaginem ,
który wymyśliła Ania. xx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Twoje relacje z rodzicami nie były najlepsze.
 Ciągle tylko powtarzali,
że trzeba się uczyć,
żeby osiągnąć taki zawód jaki oni mają.
 Niestety nauka nie była twoją dobrą stroną..
Lubiłaś mocno imprezować.
Zresztą twoi rodzice nic o tym nie wiedzieli..
Tydzień temu wyjechali w 2-miesięczną delegację.
 Nie miałaś rodzeństwa,
więc zostałaś sama.
 W końcu miałaś już 19 lat.
Byłaś piękną dziewczyną o kasztanowych włosach
 i zielonych oczach.
Powoli nie miałaś już siły na nic,
twój chłopak Sam zdradził Cię przed dwoma tygodniami.
 Teraz już nikt ci nie pozostał.
Myślałaś nawet o samobójstwie,
 ale bałaś się tego,
bałaś się śmierci..
Dzisiejszego wieczora postanowiłaś przejść się do parku,
na ławkę, na której zawsze gdy byłaś mała siadałaś z rodzicami.
Odkąd zaczęłaś kłócić się z nimi nikt tam nie siadał.
Tym razem był tam mulat,
miał na nosie okulary przeciw słoneczne.
Podeszłaś bliżej i zaczęłaś rozmowę:
- Hej. Mogę usiąść ?
Ch: No pewnie. Cześć jestem Zayn. : )
Mulat ściągnął okulary i dopiero teraz zobaczyłaś jaki on jest przystojny.
Ty: Miło mi, [T.I] ; ) – usiadłaś obok Zayn’a.
Z: Co taka piękna dziewczyna robi o tej porze sama w parku?
Ty: Aaa.. nie ma co opowiadać, wszystko jest do dupy.. Rodzice mają mnie gdzieś , a chłopak mnie zdradził.. No a Ty, gdzie masz dziewczynę ?
Z: Nie mam dziewczyny : )
Ty: No nie pierdol! Hahahha.. taki przystojniak nie ma dziewczyny !
Z: Widzisz, Ty też taka piękna a sama; >
Ty: Ohh.. przesadzasz! Spójrz jaki ja mam wielki nos!
Z: Lubię takie. Duże noski dodają uroku ;)
Zaśmialiście się oboje.
Rozmawiało ci się z nim jak z nikim dotąd.
Nawet nie spostrzegłaś się, że siedzisz tu z nim 2 godziny.
Ty: Ja już muszę iść. Dziękuje ci za poprawienie humoru. Jesteś świetnym chłopakiem, twoja dziewczyna będzie miała wielkie szczęście ; )
Wstaliście z ławki. Zrobiłaś krok,
 ale dalej nie mogłaś, bo mulat chwycił Cię za nadgarstek i zaczął :
-Jesteś wyjątkowa, jeszcze nigdy nie spotkałem takiej szczerej i pięknej osoby jak Ty. Chyba się w Tobie zakochałem..
Ty: No to na co czekasz, całuj!
Wasze usta złączyły się w długim i namiętnym pocałunku.
Ty: Kocham Cię!
Z: Łał.. nie sądziłem, że czujesz to samo.
Ty: Haha.. ja też ; D
Z: Dasz się odprowadzić ?
Ty: Z miłą chęcią ; )
Wyruszyliście w drogę. Cały czas trzymaliście się za ręce.
 Śmialiście się i uśmiechaliście do siebie.
Niestety mieszkałaś niedaleko parku więc musieliście się pożegnać..
Teraz staliście pod twoimi drzwiami.
Ty i Z: Ko..- zaczęliście mówić w tym samym momencie.
Ty: Zacznij pierwszy ! ;D
Z: Dobrze ; D Kocham Cię ! ;>
Ty: Haha.. To się nazywa telepatia ! ;DD
Z: Haha ;P
Ty: Zayn ja już muszę iść .
Z: Zaczekaj! Najpierw daj mi Twój numer telefonu!
Malik dał ci swoją komórkę, a Ty zapisałaś swój numer.
Ty: Mam nadzieję że zadzwonisz! ;)
Z: To mój obowiązek ;D
Zayn pocałował Cię namiętnie.
A potem poszedł,
pomachałaś mu i weszłaś do domu.
Wzięłaś ciepłą kąpiel i położyłaś się spać.
Zayn napisał ci rano esemeska.
Później spotkaliście się i tak codziennie.
Wyprowadziłaś się od rodziców
i zamieszkałaś z Malikiem.
Wasze życie z dnia na dzień nabiera kolorów! <3 / Ania 
Omomo *-*
You`re my boyfriend ! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adres e-mail :

Tori - ggaabbii151@interia.pl

Gadu-Gadu :
Tori - 4394196

Yśka - 42629001
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękujemy za liczne komentarze ,
które ostatnio naprawdę widać.
/ Tori . ♥

1 komentarz: