sobota, 21 lipca 2012

-Zayn-

Wspaniały głos
- to było wszystko co miałaś.
Wszystko inne przepadło, zginęło.
Mieszkałaś sama ,
w ..małym lecz przytulnym domku.
Miałaś 19 lat.
Każde urodziny od roku obchodziłaś sama..
no bo z kim ?
rodzice nie żyli ,
zmarli.
Innej rodziny nie miałaś.
Jeśli chodzi o przyjaciół
ich też było brak ..
wszyscy wyjechali.
Jedynie jacyś sąsiedzi
którzy mieszkali koło Ciebie.
Tylko ich znałaś jakoś dobrze..
Ogólnie , los się od Ciebie odwrócił.
W dodatku niedawno zostałaś aż dwa razy pod rząd
skrzywdzona przez chłopaków.
Nie miałaś szczęścia do miłości.
Trudno Ci było teraz zaufać ,
komukolwiek..
Tak jak na początku ,
jedynie co miałaś to był to głos.
- ale nie byle jaki.
Często lubiłaś nagrywać jakieś covery,
a potem wrzucać je do netu.
Jak się okazuje ,
sporo osób je słucha
z czego byłaś zadowolona.
Pewnego dnia ,
nie miałaś nic do roboty..
więc weszłaś na laptopa ,
a potem na twittera.
Byłaś raczej skromna.
Wiele osób Cię kojarzyło ,
byłaś raczej sławna w necie , na you tube.
Zauważyłaś że ktoś do Ciebie napisał.
Nazwę czytałaś kilkadziesiąt razy ,
ponieważ nie docierało to do Ciebie.
Napisał do Ciebie sam Zayn Malik !
chodziło mu o jakiś kontakt ,
ponieważ ma dla Ciebie propozycję.
Byłaś fanką Jego ,
jak i zespołu w którym był jednym z członków.
Dyskretnie podałaś mu swój numer ,
po czym po kilku minutach zadzwonił.
Wzięłaś wdech ,
stresowałaś się.
A jak miałaś się czuć ?
Twój idol właśnie dzwoni do Ciebie na komórkę !
Ty- Hallo ?
Z- Hej ! (T.I.) , ta ?
Ty- No tak to ja.
Z- Wiesz , to nie jest jakaś rozmowa przez telefon .. może się spotkamy ?
Ty- Hmm ..bardzo chętnie.
Z- Teraz ? jeśli masz czas ?
Ty- Jasne że mam , nic ciekawego nie ma ..
Z- Świetnie ! no to za 15 minut pod Twoim domem ? tylko podaj mi adres.
Ty- Wow , dziękuję.. już mówię (...)
Z- Jasne , już się zbieram ! do zobaczenia !
Chłopak się rozłączył.
Było to trochę nie do uwierzenia.
Zwłaszcza że wszystko się tak szybko kręciło ..
Chwile stałaś jak wryta ,
ale szybko ocknęłaś się.
Przecież On tu zaraz będzie !
Zaczęłaś krzyczeć.
Ubrałaś raczej wygodne rzeczy ,
zrobiłaś coś z włosami ,
i punktualnie
- albo nawet i jeszcze przed czasem byłaś gotowa.
Z- Witaj , no..jak chyba wiesz jestem Zayn.
Ty- Cześć , ja jestem (T.I.) .
Z- Masz naprawdę świetny głos..
Ty- Oj tam ..to , to jedyne co mam.
Z- Co powiesz jak pojedziemy do kawiarenki , tam mi opowiesz o sobie ?
Ty- Dobrze, ale .chcę tylko wiedzieć jak mnie zauważyłeś i po co to wszystko ?
Z- Jakoś , posłuchałem Cię..w końcu pomyślałem że przecież tylko wstawiasz swoje wykonania na you tube , a mogłabyś coś o wiele więcej ..
Ty- Haha , ja się nie nadaje do show biznesu.
Z- Ja też tak myślałem - mówił , cały czas prowadząc auto.
Byłaś ucieszona ,
ponieważ w sumie zawsze o tym marzyłaś.
Ale nie wiedziałaś czy to dobry pomysł ..
Bałaś się że nie należysz do tego ' świata ' .
Gdy dojechaliście na miejsce ,
sporo czasu się poznawaliście.
Fajne to było ..
Jedno z Twoich większych marzeń ,
spełniło się .. błyskawicznie ?
i kto by o tym pomyślał ?
że spotkasz a nawet zaprzyjaźnisz się z samym Zayn`em Malik`iem ?
Zayn mówił ,
że chętnie by opłacił Twoje piosenki.
Zrobiliby do nich teledyski , no .. a Ty byś śpiewała.
Niby takie łatwe ,
a wcale takie nie było.
Zgodziłaś się.
W końcu Zayn to jedyna osoba która się tym zainteresowała ,
i chce Ci jakoś pomóc
i spełnić marzenie.
Drugiego dnia miałaś poznać resztę chłopaków
sławnego zespołu ,
i pojechać razem z Nimi do studia.
Ogólnie , pracowałaś ciężko.
Widać było że byłaś tego warta.
Po skończonej pracy
chłopcy codziennie zapraszali Cię do siebie.
Z dnia na dzień coraz lepiej ich znałaś.
W mgnieniu oka stałaś się już sławna,
a Twoje własne piosenki leciały w radiach
którzy ludzie tak chętnie słuchali.
Zaczęłaś koncertować .
To wszystko stało się szybko.
Chłopcy uczyli Cię kilku rzeczy ,
ponieważ teraz gdy jesteś osobistością musisz uważać.
Bardzo Ci pomogli i wiele im zawdzięczasz.
Dzisiaj był ' konkurs ' .
Bardzo ważny dla artystów.
Miałaś w nim nominacje ,
wątpiłaś raczej że wygrasz ..
ale jednak udało Ci się.
Wielu ludzi zdołało Cię polubić .
Podziękowałaś gorąco ,
pobawiłaś się trochę
a potem pojechałaś z chłopakami do ich domu.
Dzisiaj miałaś u nich nocować ,
żeby oblać to wszystko.
Wystarczył nie cały dzień ,
aby Twoje życie nabrało kolorów
i całkowicie się zmieniło.
Do domu wróciliście o 20.
Miałaś ochotę na taki sobie spacer..
chłopcy zgodzili się
i mówili że Oni w tym czasie wszystko zrobią.
Zayn poszedł z Tobą , aby dotrzymać Ci towarzystwa.
Ty- Dziękuję.
Szliście tak raczej w milczeniu przez połowę drogi.
Przez drugą nagle coś w Was wstąpiło ,
i zaczęliście gadać jak najęci.
Usiedliście na ławce ,
- z resztą Twojej ulubionej.
Ty- Zayn , wiedziałam że pójdziesz ze mną .. dlatego chcę Ci mocno z całego serca podziękować. Zrobiłeś coś , co odmieniło całkiem moje życie. Zmieniło się o 180 stopni , a wszystkie marzenia się spełniły.  Jesteś niesamowity..mocno Ci dziękuję. I pamiętaj , że masz u mnie dług.
Z- Nie ma za co. Cieszę się bardzo że nie zrobił tego nikt inny tylko ja mogłem. A co do długu to można Go teraz użyć ?
Ty- A co chcesz ?
Z- Hmm .. pocałuj mnie .
Ty- ... Co ?
Z- No , pocałuj mnie.
Chłopak pokazał Ci szereg białych zębów.
Słodko się uśmiechnął ,
i odmów mu tego.
Powoli zbliżyłaś swoje usta do jego.
Drżałaś , jednak coś Cię ciągnęło i chciałaś to zrobić.
Po chwili byliście złączeni.
Czułaś Jego czułe usta .
Ciarki Cię przeszły ,
a w brzuchu czułaś przyjemne mrowienie.
Ty- To wszystko jest niemożliwe.. - powiedziałaś odrywając swoje usta.
Z- Piękne , a nie nie możliwe.
Po kilku minutach wracaliście do domu,
ponieważ deszcz Was pogonił.
Miałaś spać w pokoju gościnnym ,
ale Zayn ' rozkazał ' Ci spać razem z Nim.
Z uśmiechem i spuszczoną głową dla żartów
weszłaś pod Jego kołdrę.
To był dopiero pierwszy raz ,
czułaś że nie ostatni ..
Już chciałaś zawsze budzić się koło Niego ,
a On zasypiać z Tobą.
/ Tori :)
HFWICXNSI aaa *,* ,
Jak coś to nie żyje *____* .
<33
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za błędy..ale tak to jest o 3 w nocy pisać imagina ,
a potem zasnąć i obudzić się o piątej i Go kończyć -,-
Mam jeszcze dwa imaginy ,
ale to dodam potem bo teraz jestem zmęczona ;3
Miłego dnia <33

2 komentarze: