czwartek, 5 lipca 2012

-Niall-

Jak chcecie włączcie sobie piosenkę Jordan Jansen- Undercover Baby ;>
______________________________________________________

Od pewnego czasu dostajesz listy od tajemniczego wielbiciela. 
Zawsze rano, 
gdy sprawdzasz skrzynkę na listy
jest koperta podpisana 'Od Twojego wielbiciela =)'..
Dzisiaj, gdy wstałaś poszłaś na podwórko 
z nadzieją, że dziś też będzie.
Zobaczyłaś, że chłopak w kapturze na głowie ucieka..
Nie zdążyłaś nawet nic powiedzieć. 
Zrezygnowana otworzyłaś skrzynkę, 
był tam list od niego i czerwona róża. 
Gdy weszłaś z powrotem do domu,
kwiat włożyłaś do wazonu a z listem poszłaś do salonu.
Z uśmiecham otworzyłaś kopertę. przeczytałaś  na głos:
"Jestem Twoim tajnym wielbicielem
i zastanawiam się czy to widać
Jak wiele dla mnie znaczysz 
chcę żebyś wiedziała..

Jestem Twoim tajnym wielbicielem
Owijam to w bawełnę 
Chciałbym znać słowa, które sprawią, że będziesz
Będziesz, będziesz mo-o-ja, mo-o-ja, mo-o-ja
Mój tajny Skarbie.."

Był to refren Twojej ulubionej piosenki,
a wiedział o tym tylko Niall,
Twój najlepszy przyjaciel.
Na początku myślałaś, że to On,
ale od razu odrzuciłaś tą myśl..
Cały dzień nie mogłaś się skupić.
Aż w końcu wieczorem przełamałaś się i zadzwoniłaś 
do Niall'a z prośbą, aby przyszedł do Ciebie. 
Po piętnastu minutach zadzwonił dzwonek do drzwi. 
Poszłaś je otworzyć.
Ty: Hej Niall, wchodź.
N: Cześć, o widzę, że dostałaś róże ;)
Ty: Właśnie o tym chciałam porozmawiać.
razem z Niall'em poszłaś do salonu.
Ty: Usiądź.. 
N: No to słucham.
Ty: Od pewnego czasu dostaje listy od tajnego wielbiciela,
zawsze podpisuje się 'Od Twojego wielbiciela =)', spójrz. 
Podałaś Horanowi kopertę, która leżała na stoliku.
N: No faktycznie, ale pismo to ma koślawe.;D- zażartował .
Ty: Ty lepiej się nie odzywaj, sam nie lepiej piszesz. 
No i co o tym myślisz, ale tak szczerze.
N: Prawdo podobnie zakochał się w Tobie ;>
Ty: Zapomniałabym.. W tym liście napisany był 
refren mojej ulubionej piosenki, a wiesz  tym tylko Ty..
N: Chłopak trafił w dziesiątkę ;) Ja już muszę lecieć, pa ;)
Niall wstał z kanapy i pocałował Cię w policzek,
a potem wyszedł..Wydawało ci się to podejrzanie dziwne..
Następnego dnia..
Dziś dzień jak co dzień wstałaś ubrałaś się
i poszłaś sprawdzić skrzynkę na listy.
Zobaczyłaś, że znowu chłopak w kapturze
wkłada list do skrzynki.
Był od wrócony do Ciebie tyłem,
więc mogłaś Go spokojnie zaskoczyć.
Podeszłaś do niego i zakryłaś mu oczy. 
Ty: Niall, wiedziałam, że to Ty ! ;D 
Tajny chłopak odwrócił się i faktycznie był to Niall. 
N: Skąd wiedziałaś? ;) 
Ty: Kobieca intuicja.
W tej chwili Niall zaczął śpiewać Undercover Baby
- Twoją ulubioną piosenkę.. Opisywała ona to co się
Tobie ostatnio wydarzyło, czyli Tajnego Wielbiciela..
Gdy Niall już skończył wasze usta złączyły się w długim i namiętnym pocałunku.. 
Od tego dnia jesteście razem ;) /Ania ;D 


Mam nadzieję, że imagin się podobał;) 
Komentujcie!;D /Ania ;D

1 komentarz: