sobota, 14 lipca 2012

-Niall-

Tego zajebiaszczego imagina napisała 'Musiałowa' xdd
Go follow --> @Thisiskeevin <-- ;D


Byłaś zwyczajną dziewczynę, 
no nie.
Raczej nie byłaś zwyczajną dziewczyną,
tylko byłaś dziewczyną Niall'a Horan'a
z One Direction. 
Jednak ostatnio się nie dogadujecie, 
więc zastanawiałaś się
nad zerwaniem z Niall'em. 
Bo ciągle się
kłócicie czy dostajesz grózb od fanek Niall'a. 
Więc zakończysz tego.
Zadzwoniłaś do Niall'a. 
Odebrał szybko.
- Tak Misiu ? - spytał.
- Niall, przyjedź dziś do mnie. Błagam,
musimy pogadać.
- Będę za 5 minut. - powiedział i się rozłączył.
Rzeczywiście pojawił po 5 minutach. 
Wzięłaś głęboki oddech i
poszłaś otworzyć mu drzwi. 
Potem poszliście do salonu i usiedliście.
- A więc, o co chodzi?
- Chodzi mi o to, że nie mam siły kiedy
twoje fanki mnie atakują, jeszcze się
kłócimy. Więc chcę to zakończyć. -
- powiedziałaś a widziałaś gdy Niall'owi
spływa łzy po policzku.
- Dobrze, jak chcesz tego to okej - powiedział
i wyszedł.
* minęło kilka miesięcy *
Minęło już 9 miesięcy a ty płaczesz jak 5-letnie dziecko. 
Nie wiesz co u Niall'a, 
prawie o nim
zapomniałaś, 
tylko że rodzice lub przyjaciele Ci o nim przypominają. 
Ciągle się zastanawiasz
czemu to zrobiłaś, 
brakowało Ci go. 
Bez względu,
że zbliża twoje 19 urodziny rodzice powiedzieli, 
że idą gdzieś i wrócą wieczorem. 
Nie wiedziałaś
co oni kombinują i takie. 
Potem wzięłaś
laptopa z biurka i włączyłaś komputer, 
pierwsze to weszłaś na GG, 
gdy zauważyłaś że [I.T.P] jest
dostępna to zaczęłaś z nią rozmawiać że nagle
zapomniałaś o Niall'u. 
Zbliżała się już 23 więc
wyłączyłaś komputer i poszłaś spać.
Niestety,
śnił Ci się Niall na co obudziłaś się 
z płaczem o 3 nad ranem. 
Rodzice to słyszeli bo wrócili przed 1 w
nocy.
- Słuchaj [T.I] uspokój się i opanuj się z
tysiącami łzami bo i tak się tego nie uda.
[I.T.M] idź zadzwoń do..no wiesz do kogo. -
- powiedział tata na co się uspokoiłaś i
myślałaś że zadzwonią po Lekarza i miałaś
nadzieje.
- Tato, ja popełniłam błąd i czego los ode mnie
chce? - spytałaś zapłakana, 
po chwili ktoś zapukał do drzwi. 
Do pokoju weszła [T.M] a za nią Niall.
Rodzice wyszli z twojego pokoju i was zostawili samej.
Milczeliśmy jakieś 3 minuty
- Czemu my nic nie mówimy ? - Niall jako pierwszy
przerwał milczenie. 
Ty tylko wzruszyłaś ramionami.
- Czemu ze mną zerwałaś? Przecież wiesz że będę Cię
bronił przed fankami.
- No fakt, ja poprostu nie miałam siły kiedy fanki
zaatakowały mnie. - łzy spłynęła po twoich policzkach.
- Chodź tu mała. - rozłożył ręce a ty do niego się wtuliłaś
i spokojnie zasnęłaś./Musiałowa ;)


Kogo kocha Niall?
-Ciebie kocha Niall! 



3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój okropny imagin :<
    Ej no, to ja ciągle mam wene heuheuheu :D

    + za miesiąc ma być Niall dla mnie, krótki i wesoły *_* / musiałowa

    p.s. zmieniłam troszkę profil bloggera xD

    OdpowiedzUsuń
  3. no super! ;D hahaha.
    świeetny ;)

    OdpowiedzUsuń