środa, 6 czerwca 2012

-Liam-

Wracałaś od babci , u której codziennie przebywałaś ,
ponieważ ciężko chorowała i się Nią opiekowałaś.
Czasami zdawało Ci się , że Ona rozumie Cię bardziej niż właśni rodzice.
Była 18 , jeszcze jakieś tylko 30 m drogi.
Wiatr rozwiewał Ci włosy , a potem widziałaś tylko ciemność.
Obudziłaś się w szpitalu :
Ty- Gdzie-gdzie ja jestem ?
Ch- Proszę Panią wybudziła się !
T.M.- Oh córeczko ! wiesz jak nas przestraszyłaś !? wszystkich ! a babcia do tej pory płacze !
Ty- Co się stało ? głowa mnie boli ..
T.T.- Jakiś pijany kierowca Cię potrącił , miałaś szczęście że .. że ten młody chłopak był blisko.. prawdopodobnie jeszcze kilka minut , a mogłoby to się źle skończyć ...
T.M.- Porozmawiajcie , poznajcie się , i wymuś od Niego jakieś podziękowanie bo nic nie chce !
Rodzice wyszli z sali , a Ty w końcu przeniosłaś wzrok na chłopaka.
Oczy minimalnie wytrzeszczyłaś :
Ty- Ja-ja śnię ?
Ch- Heh , nie .. jestem
Ty- Liam Payne.
L- Oo , to miło mi Cię poznać , (T.I.) , tak ? leżałaś w śpiączce dobre 5 dni !
Ty- I Ty cały czas tutaj byłeś ?
L- Cały czas... bo-bo .. to trochę dziwne , śmieszne i.. i skomplikowane.
Ty- Postaram się zrozumieć. Ale .. mogę Cię o coś prosić ?
L- O co zechcesz !
Ty- Podniesiesz mi poduszkę ?
L- Haha dobrze.
Liam wstał , podszedł jeszcze bliżej ,
Ty siadłaś , On poprawił Ci poduszkę i oparł Ją o ścianę ,
cały czas patrząc Ci głęboko w oczy.
Ty także mu patrzyłaś ,miał śliczne ciemne oczy ..
widziałaś w nich coś cudnego.
Wiedziałaś że to nie jest chłopak jak większość,
tylko ktoś wyjątkowy ,
i już sobie leżałaś wygodnie :
Ty- To teraz zamieniam się w słuch.
L- No nie wiem ..
Ty- Haha ! śmiało .
L- Wiesz że mieszkasz jakieś 30 m od mojego domu ? od pewnego czasu często przejeżdżasz koło mojego domu. Zauważyłem , że chyba do babci która jest chora ? moja babcia mi opowiadała , ponieważ są przyjaciółkami. Często mówi mi o Tobie , ponieważ Twoja babcia chwali się , jaką ma cudną wnuczkę. No i chyba nie myli się .. kurcze , tak głupio mi to mówić , haha zazwyczaj jestem nieśmiały. Ale z tego co babcia mi opowiada , naprawdę .. spodobałaś mi się i ..i to bardzo. Chciałbym Cię poznać.
Ty- Moja-moja babcia przyjaźni się z babcią samego Liama Payne i nic mi o tym nie powiedziała ? - potem się zarumieniłaś , bo dotarło do Ciebie że się mu spodobałaś-
L- Haha , uroczo się rumienisz - pogłaskał Cię po policzku.
Musiałaś leżeć w szpitalu jeszcze tydzień przy obserwacji.
Liam przychodził codziennie od 10 i tak do wieczoru.
Z Nim , przychodzili także pozostali członkowie 1D.
Poznałaś ich , i mocno polubiłaś.
Ty leżałaś w łóżku , a Oni próbowali Cię rozbawić ,
i zawsze im się udawało.
Pokochałaś ich jak bracia , no .. czwórkę pokochałaś jak braci.
Do Liama poczułaś coś innego , też miłość.. ale z Nim chciałaś spędzić resztę życia.
Nie mówiłaś mu o tym ,
byłaś przekonana , że gdy tylko się wypiszesz ,
chłopcy zajmą się swoimi sprawami i o Tobie zapomną.
Dlatego przez to też w nocy płakałaś , gdy Oni poszli.
Dzisiaj tak samo ,była 20 , oni wyszli i zaczęłaś płakać.
Tak cholernie coś mocnego czułaś do Niego ,
nie chciałaś pozwolić mu odejść ale nie mogłaś .
Nie mogłaś tym decydować , to Cię dołowało.
Tak mocno Go kochasz , a On nawet o tym nie wie ,
 pewnie nigdy tego nie odwzajemni.
Pierwszy raz spotkałaś kogoś takiego ,
który przerzucił Twój świat o 180 stopni.
W tej samej chwili wpadł szybko Liam.
L- Zapomniałem tele.. ej , mała Ty płaczesz ?
* otarłaś łzy *
Ty- Nie .. to tak Ci się wydaje , heh .
L- Ej ! mnie nie oszukasz , znamy się tylko tydzień , a ja już wiem wszystko o Tobie i znam Cię na wylot !
Ty- No właśnie , tylko tydzień ...
L- Nie rozumiem - wziął krzesło i usiadł koło Ciebie , a Ty siadłaś po turecku -
Ty- Liam , znamy się tylko tydzień ,a Ty już pierwszego dnia zdołałeś obrócić mój świat do góry nogami , od kiedy coś poczułam do Ciebie mocniejszego , po nocach zaczęłam płakać , ponieważ myślałam że gdy mnie wypiszą , czyli już jutro o 8 to mnie opuścicie , wrócicie do swoich obowiązków i po prostu .. zapomnicie o mnie. Ja .. kocham Cię Liam .
L- (T.I.) , nigdy w życiu Cię nie opuszczę , a obiecuję że razem będziemy do końca życia.
Po czym usiadł obok Ciebie i namiętnie Cię pocałował.
Jutro Cię wypisali.
Tak mijały dni , tygodnie.
Z Liamem stałaś się oficjalna parą ,
zamieszkałaś razem z Nim i z chłopcami w domu ,
gdzie poznałaś Eleanor która teraz jest Twoją najlepszą przyjaciółka.
Mieszkasz 30 m od swojego domu , i 30m od domu babci.
Niedawno wpadliście na świetny pomysł ,
i chcieliście zrobić taką wielką ucztę w waszym domu ,
" domu " , raczej willi.
Mieli się pojawić tam :
Twoi rodzice , rodzina Liama , Louisa , Nialla , Zayna , Harrego ,Eleanor i Twoja babcia .
Wszyscy z chęcią przyjęli zaproszenia.
Już o 17 każdy siedział przy stole , jedliście , piliście poznawaliście się.
Wróciliście do małej tak jakby przeszłości , i Twój tata powiedział :
T.T.- Liam , ja to znaczy my nigdy nie zapomnimy. Dalej nie odpowiedziałeś nam , czego chcesz w zamian że uratowałeś Jej życie ?
Wszyscy przenieśli wzrok z Twojego taty , na Liama.
L- Tak , chcę czegoś. Chcę , aby państwo pozwolili mi ożenić Cię z (T.I.) .
Spłynęła Ci łza , łza szczęścia po policzku , patrzyłaś
z niedowierzaniem na Liama , On patrząc prosto Ci w oczy ,
ukląkł przed Tobą na jednym kolanie , powiedział :
L- (T.I.) , jesteś moim całym światem i to Ty nadajesz mu sens , wyjdź za mnie.
Momentalnie zawiesiłaś się na szyi ukochanego , narzeczonego.
Babci i mamie spłynęły łzy , a wszyscy pozostali Wam gratulowali.
Byłaś mega szczęśliwa , i nigdy oczywiście nie zapomnisz tego najcudowniejszego dnia ,
najcudowniejszego na razie. Potem do tych ,
pięknych dni miał dołączyć jeszcze dzień ślubu ,
który pojawił się 5 miesięcy później ,
i dzień narodzin Waszej córeczki który nastąpił
9 miesięcy po ślubie.
Nie mogłaś sobie wymarzyć lepszego życia ,bo to było idealne.
/ Tori . < 3

Daniell , Ty szczęściaro *_*
dbaj o Niego <3 :D xx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem , wyszedł taki lipny ;c
wow *_* za niedługo 10 tys. wejść ;o
kocham Was, ♥
Niektóre osoby jeszcze prywatnie mi pisały ,
i wygląda na to że imagin specjalnie
na tą piękną okrągłą sumę będzie z ..
z Haroldzikiem ! .
Dlatego że niektórzy chcieli też z innymi ,
postaram się wymyślić podobnie długie z ..
z Zaynem ! ;3
A teraz zbieram się do szkoły ;c
Miłego dnia ! < 33
ii
KOMENTUJCIE ! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz