wtorek, 26 czerwca 2012

-Niall-

Mieszkałaś sobie w dużym i ładnym domu wraz z rodzicami.
Urodziłaś się w Irlandii , ale w wieku 10 lat
przeprowadziliście się do Wielkiej Brytanii , do Londynu.
W ciągu tych wszystkich lat wiele się wydarzyło.
Były momenty złe , jak i te dobre chwile.
Dzisiaj masz już 18 lat.
Mimo że jesteś pełnoletnia ,
mieszkasz jeszcze z rodzicami.
Ale radzisz sobie sam ,
w dodatku jesteś piękna i sympatyczna.
Łatwo nawiązujesz nowe znajomości ,
co myślisz że pozwoli Ci znaleźć dobrą pracę już niedługo.
Dzień oczywiście pełnych wrażeń ,
i już o 22 z powrotem w domu.
Jak zawsze o tej porze ,
gdy miałaś tylko czas wchodziłaś już przebrana w pidżamę ,
umyta pod kołdrę i siedziałaś na laptopie.
Oczywiście sprawdzałaś wszystkie portale społecznościowe,
na których byłaś zarejestrowana.
Dawno , bo ponad już tydzień nie wchodziłaś na twittera ,
po prostu jakoś zapomniałaś o Nim.
Czasami aby wiedzieć co tam u gwiazd ,
wchodziłaś na jakieś plotkarskie stronki ..
które kiedyś były przepełnione postami o Tobie.
Ale to już dawno , bo prawie dwa lata temu.
Zdziwiłaś się , gdy zobaczyłaś tam swoje imię i nazwisko.
Automatycznie kliknęłaś i wzięłaś się do czytania.
Nie mogłaś wierzyć własnym oczom.
Nagłówek był taki :
` Była dziewczyna Nialla Horana nie żyje ! `.
A a w poście wszystko dalej przeczytałaś :
` Niedawno dostaliśmy informację , w której napisali że dzisiaj rano umarła dość dobrze znana nam dziewczyna (T.I.) (T.N.) . Była to była dziewczyna jednego z członków zespołu One Direction , Nialla. Dziewczyna przegrała walkę z rakiem , jest nam bardzo smutno i składamy kondolencje. Czy (T.I.) pasowała do Nialla ? `
A pod spodem było wasze wspólne zdjęcie
w kolorach czarno-białych ,
gdzie blondas Cię obejmuje i razem się śmiejecie.
Ale nie obchodziło Cię bardziej to zdjęcie ,
tylko to
że ktoś puścił taką idiotyczną plotkę.
Wkurzyłaś się bardzo ,
bo w końcu kto by się cieszył jak by ktoś rozpowiedział ,
że ta osoba nie żyje ?
Natychmiast ogarnełaś się w nerwów ,
weszłaś na TT i wszystko napisałaś :
` Czemu ktoś wymyśla takie plotki na mój temat !? dajcie mi spokój ! wcale nie umarłam ! i nie byłam ani nie jestem chora na raka ! Dziękuje.`
Może i to nie było miłe ,
ale co miałaś innego napisać ?
byłaś zła i nie mogłaś tego łagodnie napisać.
Zdenerwowana poszłaś jakoś spać.
Na drugi dzień mama obudziła się rano i kazała Ci iść zrobić zakupy.
Szybko ubrałaś się ładnie ,
rozpuściłaś swoje bardzo długie włosy ,
ubrałaś buty wzięłaś torebkę i wyszłaś.
Drogi było może około 15 minut ,
ale już z rana słoneczko mocno i przyjemnie świeciło.
Dlatego też szło Ci się wygodnie.
Ty- Hmm.. czego mi jeszcze brakuje ? - spojrzałaś na listę , a potem do wózka - ziemniaków !
Zakręciłaś i poszłaś w stronę warzyw.
Patrzyłaś jeszcze na listę,
aby upewnić się czy wszystko ogólnie jest już wzięte
dlatego też nie patrzyłaś przed siebie i w kogoś wjechałaś.
Ty Oo ja mocno przepraszam ! zapatrzyłam się - powiedziałaś szybko i bez patrzenia , dopiero potem podniosłaś głowę i mogłaś zobaczyć w kogo wjechałaś.
N- (T.I.) ?
Ty- Ooo.. em hej Niall.
Lou- Cześć (T.I.) ! co tam u Ciebie ?
N- Niech ja zacznę , chcę Cię mocno przeprosić za to , co wczoraj się działo. Za tą okropną plotkę , naprawdę nie wiem kto to ale jest mi przykro i proszę wybacz.
Ty- No tak , bardzo się wkurzyłam..ale to i tak nie Twoja wina.
Z- Może wpadniesz do nas ? akurat robimy obiad !
Ty- Wiesz.. nie. Mam dużo do zrobienia i jeszcze pomóc mamie muszę.
Zobaczyłaś że Niall się zasmucił ,
a w Jego oczach ujrzałaś zaszklone oczy.
Opuściłaś wzrok i pożegnałaś się z chłopakami.
Pomyślałaś że chyba nie mogą mieć do Ciebie żalu ,
skoro powinni zrozumieć że choćby nawet nie było by Ci łatwo.
Kupiłaś wszystko co trzeba i z powrotem szłaś w stronę domu z zakupami.
Rozpakowałaś się w domu i pomogłaś zrobić mamie obiad.
Posprzątałaś dom , że aż cały był w blasku.
Tata zmęczony przyszedł z garażu w którym naprawiał chyba skuter.
Umył się , ponieważ był cały brudny i wszyscy potem przystąpiliście do obiadu.
Zjedliście go o 16 , później niż zwykle ,
ale jest sobota dlatego też dużo mieliście pracy.
Jakoś zajęłaś czas , oglądaniem TV czy słuchaniem muzyki.
Ale o 1930 już nie miałaś pomysłu co robić.
Ty- Mamo , idę się przejść do parku chyba , pa.
T.M.- Wróć za niedługo na kolację !
Ubrałaś buty i wyszłaś.
Błądziłaś dobrze znanymi Ci ścieżkami ,
weszłaś potem do parku.
Była prosta dość szeroka ścieżka ,
koło niej co kilka metrów jakaś ławka ,
tak jak na przeciwko.
Lampy które ładnie oświetlały to wszystko ,
koło Nich rosły drzewa a za nimi jeziorko i trawa.
Długo tutaj nie chodziłaś ...
oj bardzo długo.
To miejsce niosło tyle ze sobą wspomnień ,
od których aż się płakać chciało.
N- (T.I.) !
Szłaś , a z tyłu ktoś Cię wołał.
Obróciłaś się do tyłu i zobaczyłaś Nialla ,
który był niedaleko Ciebie i biegł w twoim kierunku.
N- Poczekaj ! - już do Ciebie prawie dobiegł. - Cześć , ponownie.
Ty- No cześć.
N- Co tu robisz ?
Ty- Dawno tu nie byłam. A nie miałam co robić w domu , więc postanowiłam się przejść w dobrze pamiętne mi miejsce. A Ty ?
N- Ja tu zawsze przychodzę ..praktycznie codziennie i myślę .. tak o wszystkim.
Ty- Mhm ..
N- A to skoro Ci się nudziło mogłaś przecież przyjść do nas !
Ty- Niall.. proszę przestań. Nie widziałam Was praktycznie od kilkunastu miesięcy jedynie słyszałam.nie wiem w ogóle dalej tam mieszkacie , i dobrze powinieneś wiedzieć , że łatwo by mi tam nie było. Tak samo nie łatwo jest mi teraz , tutaj .
Szłaś cały czas prosto ,
a obok Ciebie szedł blodas ,
który cały czas Ci się przyglądał.
Zaszła niezręczna cisza , niby było miło ..
ale najchętniej byś Go teraz "wycięła" i wkleiła gdzie indziej.
Szliście tak około 3 minut w ciszy,
gdy w końcu Niall postanowił Ją przerwać.
Stanął , Ciebie to za bardzo nie ruszyło ..
ale gdy zaczął wymawiać pierwsze litery także stanęłaś ,
i patrzyłaś się w stronę chłopaka.
N- (T.I.) , proszę .. ja już nie mogę tak. Codziennie tu przychodzę i rozmyślam , codziennie jesteś w głowie tylko Ty. Wiem że byłem totalnym idiotą , i dalej jestem.. mówiłem że Cię nigdy nie skrzywdzę i nie zostawię. Że jesteś dla mnie najważniejsza , i zawsze będziesz...a nagle przed Tobą postawiłem muzykę.. ale zrozumiałem swój błąd ! proszę.. wybacz mi !
Ty- Niall , ja Ci dawno wybaczyłam.
N- ale dobrze wiesz , że nie o to mi chodzi.. wródź do mnie , proszę... 
N- Niall , byliśmy ze sobą trzy lata. Nagle dostałeś się do x factor , tam założyłeś zespół , zerwałeś ze mną bo że muzyka teraz jest chyba ważniejsza . Tak mało słów a mnie tak zraniły i zabolały. Gdy już zerwałeś , zostałeś gwiazdą i życie układało Ci się po królewsku z resztą dalej Ci się układa.
N- Nie , nie masz racji.. życie układa mi się beznadziejnie odkąd Cię straciłem.
Ty- Na własne życzenie kochanie ..
N-Ale zrozumiałem swój błąd !
Ty- Po dwóch latach - zrobiłaś uśmiech .
N- Wiesz jak od tamtej pory jest mi źle ? gdy nie ma Cię przy mnie ? gdy nie widzę Twoje uśmiechu ? Twoich oczu ? gdy nie czuję Twojej bliskości ?
Ty- Niall.. mi też jest ciężko mimo że minęło tyle czasu..
N- Więc wródź do mnie.
Miałaś coś powiedzieć ,
ale nie mogłaś.
Niall zatkał Ci usta swoimi.
Tak namiętnie całował ,
uwielbiałaś to.
Jego ciepłe i czułe usta..
Tego brakowało ci przez te 2 lata , Jego.
Dalej Go kochałaś i mocno za Nim tęskniłaś.
N- Obiecuję że będzie inaczej. Razem zamieszkamy , będziesz zawsze przy mnie a ja przy Tobie.
Ty- Kocham Cię..
Przypomniało Ci się potem , o kolacji.
Zaprosiłaś więc Nialla.
Opowiedzieliście wszystko rodzicom 
którzy z tego powodu byli dumni.
Zawsze wiedzieli nie tracili nadziei ,
że do siebie wrócicie i będziecie razem do końca życia.
Zamieszkałaś ze swoim kochanym Niallem,
tak jak i z resztą zespołu którzy też byli szczęśliwi tą wiadomością.
Jeździłaś z Nimi w trasy , na koncerty , wywiady i różne inne.
Teraz już nikt nie mógł powiedzieć , 
że jesteś nieszczęśliwa.
Bo byłaś , i to najbardziej na świecie.
/ Tori :)

Jak wyrobię się z czasem dodam jeszcze 2 imaginy.
Jeden z Lou a drugi z Zaynem.
Może wena pozwoli mi wymyślić jeszcze kolejny : )
KOMENTUJCIE ♥.♥

2 komentarze:

  1. Czytałam wasze imaginy 541648618416819 razy. *,* Ja je po prostu kocham i nigdy mi się nie znudzą. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM, KOCHAM, KOOOOCHAAAAAAM! :*
    MACIE OGROMNY TALENT! NIGDY NIE PRZESTAWAJCIE PISAĆ! <3

    OdpowiedzUsuń