środa, 27 czerwca 2012

-Zayn-

Ty- Tak !? Już Ci wierze ! " byłem pijany " jako każda Twoja wymówka !?
T- Ale dobrze wiesz kochanie że nie chciałem !
Ty- Ugh.. nie kochaniuj mi tu teraz !
T- Co mam zrobić żebyś mi uwierzyła !?
Ty- Nie.. już nic nie musisz robić.
T- Uf.. czyli pogodzeni ?
Ty- No chyba żartujesz ? człowieku czwarty raz mnie zdradziłeś .. i Ty że wszystko będzie okey ? wybaczyłam Ci te 3 zdrady bo Cię kochałam ! a teraz nawet zaufania do Ciebie nie mam ! a dobrze wiesz .. ` gdy znika zaufanie , znika związek `.
Szybko wybiegłaś na górę ,
zamknęłaś się w pokoju i zaczęłaś pakować do walizki wszystkie swoje rzeczy.
Płakałaś jak małe dziecko ,
tak mu ufałaś .. a teraz ? wczoraj poszedł sobie do jakiejś dziuni , i nakręcili nawet to co robili..
myślałaś , " Jak On mógł ? "
Przecież tak bardzo Cię "kochał"..
Tom zaczął się dobijać do drzwi.
T- Otwórz te drzwi ! to nie Twój dom kurwa !
Ty- Daj mi się spokojnie spakować !
T- Nigdzie nie idziesz szmato rozumiesz ?! kocham Cię i Ty mnie też !
Zjechałaś po szafie w dół ..
już nie miałaś na nic siły.
Jak On w ogóle może tak do Ciebie mówić ?
wyzywać ? a przy tym dodawać że Cię kocha ?
Ty- Co ja w Tobie widziałam na początku !
T- Aa.. spierdalaj .. idź w chuj , jedynie do czego jesteś mi potrzebna a raczej byłaś to gotowanie. Wynoś się.
Tego było za wiele ..
miałaś ochotę mu dowalić.
Ale dobrze wiedziałaś , że to bez sensu ..
Gdy już wychodziłaś z domu ,
znowu zaczął Cię wyzywać ..
z ogromnym płaczem ,
bólem wyszłaś.
Poszłaś w stronę domu swojego przyjaciela.
Z- (T.I.) ? co się stało ?!
Ty- Proszę .. mogę dzisiaj tu nocować ?
Z- Wejdź ! jasne ! ale co się stało ?!
Ty- Długa historia ..
Z- Tom !?
Zayn natychmiast zbierał się do wyjścia ,
ale zdążyłaś zatrzymać go za nadgarstek.
Ty- Zayn , nie. Bardziej przydasz mi się teraz , tutaj.
Chłopak odpuścił ,
ale widziałaś w Jego oczach nienawiść do Toma.
Zawsze byli wrogami ,
a teraz ta nienawiść tylko wzrosła.
Z- Idź do pokoju , spokojnie zostaw walizki ja je wypakuję , a ja zrobię gorącą czekoladę.
Zrobiłaś co kazał ,
ale najpierw poszłaś do łazienki ,
aby zmyć rozmazany makijaż i ogarnąć się.
Po chwili na górze pojawił się Zayn ,
z dwoma kubkami czekolady.
Z- a teraz opowiedz mi wszystko.
Zabrałaś kubek od chłopaka ,
i zaczęłaś mu wszystko opowiadać.
Zajęło Ci to dłużej ,
ponieważ płakałaś chłopakowi na ramieniu.
Cieszyłaś się że masz takiego kogoś ...
Zayn zawsze mówił że masz mu wszystko mówić ,
że zawsze możesz na Niego liczyć ,
że zawsze Cię pocieszy , pomoże.
W dodatku wiedziałaś , że to jest prawda.
Z- Co za dupek .. niech go tylko spotkam a pożałuje..
Ty- Zayn .. nie trzeba.
Z- Nie trzeba ?! jak nie ! nie można tak traktować kobiety , ani w ogóle innych ! a zwłaszcza Ciebie. Nie zasłużyłaś na takie traktowanie , a tym bardziej na takiego imbecyla. Tylko zasłużyłaś na kogoś , kto obiecywał by Ci że Cię nie zrani , że zawsze będzie z Tobą , i żeby to była prawda..
Ty- Na przykład ?
Z- Na kogoś kto próbuje już od dłuższego czasu być zauważonym przez Ciebie , na kogoś kto Cię kocha najbardziej na świecie.
Ty- Czyli kogo ?
Z- Na kogoś, dla kogo przez Ciebie oddycha a nie przez powietrze.
Zayn mówił Ci to,
patrząc głęboko w oczy.
Zawsze w nich tonęłaś ..
a potem zbliżał się .
Byliście już tak blisko ,
że wasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.
Przeszły Cię ciarki ,
i od razu pomyślałaś ..
że jak mogłaś nie zauważyć Zayna ?!
co widziałaś w Tomie ?!
Ale teraz już jesteś pewna ,
że Tom to była jedna wielka pomyłka ..
że prawdziwa Twoja miłość jest właśnie tutaj ,
z Tobą , w tym jednym pomieszczeniu , która Cię właśnie teraz całuje.
/ Tori :)
Sam sex ;o . ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na razie to byłoby na tyle ..
teraz będę zbierać się do szkoły,
o 13.30 kończą się lekcje ;d .
idę do Yśki ; >
o 16 robimy Twitcama ,
ZAPRASZAMY !
wrócę jakoś wieczorem ..
to może dodam 2 maginy Kasi.
I to będzie dzisiaj wtedy na tyle ;> .
MIŁEGO DNIA ! xx

2 komentarze:

  1. Macie megaa talent! ;** Uwielbiam czytać Wasze imaginy ! ;)) Najlepsze są te smutne.. ;] Już na paru płakałam ;D .. a potem mama wchodzi i się pyta: Co ci jest ? .. hahahahhaha ;p nie no wy jesteście mega i mam nadzieję że Kasia do Was dołączy ;)) / trolololo..! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Was !;DD / ....

    OdpowiedzUsuń