czwartek, 7 czerwca 2012

-Louis-

Już odkąd chłopcy przyszli do programu " X Factor " ,
i założyli tam swój zespół , One Direction ,
stałaś się ich fanką.
Minęły już dwa lata ,
a Oni dalej łamali serca fanek ,
i jeszcze bardziej zadziwiali.
Najbardziej podobał Ci się Louis ..
wszystkich ich uwielbiałaś ,
jednak to On był bardziej w Twoim typie.
Te ogromne poczucie humoru ,
ten styl , ta radość i zielone piękne oczy ..
Codziennie pisałaś do Niego na TT ,
opowiadałaś jak Ci minął dzień ,
swoje przeżycia ..
Piszesz już tak od miesiąca ,
jednak ani razu Ci nie odpowiedział.
Rozumiałaś to ...
w końcu mieli miliony fanek ,
które na pewno pisały do Niego takie rzeczy ,
ale w głębi serca byłaś zrozpaczona.
Miałaś okazję , być na ich dwóch koncertach ,
ale jednak Cię ani jeden nie zauważył .
W Twoje kolejne urodziny ,
rodzice kupili Ci prezent ,
gdy Go rozpakowałaś nie mogłaś uwierzyć .
Zaczęłaś skakać po całym domu ,
krzyczeć i piszczeć.
Był to "bilet" , który pozwalał Ci na przeprowadzenie krótkiego wywiadu ,
z którymś członkiem 1D.
Serdecznie podziękowałaś rodzicom , za ten cudowny prezent.
Wstałaś rano , cała wypoczęta i szczęśliwa.
Miałaś mieć krótki wywiad z Lou ,
więc ubrałaś krótkie czerwone shorty , ponieważ było ciepło ,
białą bokserkę w niebieskie paski ,
czerwone trampy i rozpuściłaś swoje piękne długi i falowane włosy.
Weszłaś do pomieszczenia ,
nie mogłaś uwierzyć.
Louis już tam czekał ,
był ubrany podobnie do Ciebie.
Na Twój widok ,
uśmiechnął się ,wstał ,
pocałował w rękę i usiadł.
Lou- Cześć ! miło mi , jestem Louis.
Ty- Haha , to chyba mi miło , jestem (T.I.) .
Lou- No to zaczynajmy !
Ty- Hm ..
Zadawałaś szybko , pytania , na które Louis ,
odpowiadał tak słodko i uroczo.
Ty- No to kolejne , i ostatnie. Masz kogoś na oku ? ktoś Ci się podoba ?
Lou- Zdecydowanie tak , od pewnego momentu , to znaczy .. praktycznie od miesiąca , pisze do mnie niesamowita dziewczyna na TT. Nie znam Jej , ale czuję Ją blisko .. codziennie pisze mi o swoim dniu , znam Ją już całkowicie ! po prostu na wylot .. tyle w Niej energii , radości .. przyznam, wiele dziewczyn do mnie pisze takie rzeczy , ale ta .. ta jest inna , niesamowita .. zawsze podpisuje się ..- przerwałaś chłopakowi  :
Ty- Dziewczyna , która chcę Cię poznać .
Louisa w tej chwili zamurowało.
opatrzył na Ciebie z niedowierzaniem :
Lou- T-to Ty ?
Ty się tylko zarumieniłaś , i słodko uśmiechnęłaś.
Chłopak zbliżał się powoli do Twoich ust ,
a po chwili je złączył.
Przeszły Cię dreszcze , a Twoje marzenie się spełniło.
Byłaś w siódmym niebie ,
i nie mogłaś w to uwierzyć.
Poznałaś resztę chłopaków ,
bardzo Cię polubili.
Właśnie oglądacie w 6 razem film :
Lou- Idę po coś do picia.
Louis wstał , poszedł do kuchni ,
Ty cichutko poszłaś za Nim i Go obserwowałaś.
Chłopak oparł się o blat , po czym powiedział :
Lou- Gdzie Ona była przez całe moje życie ?
Ty podeszłaś do Niego od tyłu ,
On Cię zauważył i zaczął całować.
/ Tori . <3

Dzisiaj już nic nie dodam , nie mam weny ;c
Ale Yśka pisze , że doda coś potem ;*
Przypominam Jej że zamówiłam ze specjalną dedykacją dla mnie !
Mwhahahhaa :D
A teraz dobranoc ;*
KOMENTUJCIE MORDKI !
a ,zapomniałabym ... !
Przepraszamy , ale jutro nic nie dodamy ..
Więc dopiero w sobotę się postaramy :)
Przepraszamy xx , i wybaczcie xx .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz