środa, 27 czerwca 2012

-Zayn-

Jak zwykle obudziły Cię mocne promienie słońca ,
które przez okno do Ciebie dolatywały.
Z uśmiechem wstałaś ,
jednak szybko On upadł..
Zaczęłaś rozglądać się po całym łóżku , pokoju.
Ty- Gdziee...
Jednak szybko zrozumiałaś ,
że Jego już nie ma.
Opadłaś na łóżko, i łzy zaczęły spływać Ci po policzku.
J- Mamusiu ..
Ty- Jessie , wstała już ? - mówiłaś ocierając łzy.
J- Płakałaś ?
Ty- Nie... po prostu coś mi do oka wpadło. - skłamałaś.
J- A pojedziemy dzisiaj do tatusia ?
Ty- Oczywiście .. już wstaję , robię śniadanie i jedziemy.
Zrobiłaś tak jak mówiłaś.
Już po godzinie byłyście w drodze ,
na najbliższy cmentarz ,
gdzie był pochowany Twój kochany Zayn.
Usiadłyście prze grobem na ławeczce ,
zaczęłyście obie płakać.
Mała Jessie , mimo że miała tylko nie całe 5 latek ,
dużo już rozumiała..
Była tak bardzo do Niego podobna.
Ciemna karnacja , brązowe oczy , ten nos i rysy twarzy.
Była prześliczna.
J- Mamusiu , a to musiało się stać ?
Ty- Córeczko , każdy kiedyś umiera ..
J- Ale babcia i dziadek żyją ,a są starzy.
Ty- Tatuś odszedł , bo był bardzo chory... i nie miał siły dalej walczyć z chorobą.
J- Ale kiedyś Go jeszcze zobaczymy ?
Ty- Jassie , kochana .. On jest cały czas przy Tobie , przy nas.
J- Nawet teraz ?
Ty- Tak kochana .. teraz siedzi właśnie koło Ciebie i Cię głaszcze.
J- Widzisz Go ?
Ty- Nie .. ale wiem że tu jest , obiecał .. przysięgał. A On nigdy nie kłamał.
J- Cześć tatusiu ..
Uśmiechnęłaś się przez łzy ,
chociaż było Ci bardzo ciężko.
Czułaś Jego dłoń na swoim ramieniu ,
wtedy nabrałaś tej większej pewności.
Że jest , i Was nie opuści ..
i będzie czekał , na Was obydwie.
/ Tori :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem , taki krótki i taki sobie.
Ale jak zwykle to ja , nie mam humoru ..
i także weny ;P
Chodzi mi po głowie kolejny imagin ,
ale nie wiem czy zdążę go napisać w 15 minut ;x
bo muszę lecieć potem ..
najwyżej dodam Go rano xx

4 komentarze:

  1. Tori ! ja chciałam tu spokojnie zasnąć i znów ryczałam. ;c cudnyy imagin ! :* czekam na twitcama , bo chcę Was zobaczyć. ;d dobranoc. xx / madziaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po słowach "Cześć tatusiu" zaczęłam płakać ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny * ___ * Znowu płaczę . xx

    OdpowiedzUsuń