sobota, 23 czerwca 2012

-Zayn-

Z płaczem dojechałaś taksówką na lotnisko.
Tam wykupiłaś bilet do swojej Ojczyzny , do Polski.
Nie chciałaś aby paparazi Cię nakryli płaczącą i wylatującą z Londynu,
a więc próbowałaś jak najbardziej się kamuflować.
Nareszcie mogłaś odetchnąć gdy usiadłaś w samolocie.
Lot trwał kilka godzin ,
a przez ten czas zmęczona spałaś.
Zamówiłaś taksówkę , i do domu dojechałaś w 30 minut.
T.M.- (T.I.) ! wchodź !
W drzwiach od razu przywitała Cię Twoja mama ,
potem zjawił się tata i Twój kochany starszy o 2 lata brat , Tom.
T- (T.I.) ! bez Zayna ?
Spróbowałaś się uśmiechnąć , ale nie wyszło Ci to za dobrze ,
i wyraz miny od razu zmienił się na smutny.
Ty Czy możecie mnie znowu przyjąć ? postaram się nie przeszkadzać..
T.T.- Córeczko ! przeszkadzać !? witamy !
Tata wziął razem z Tomem walizki ,
które stały przed Tobą.
T.M.- Ale co się stało ?
Nie mogłaś dłużej wytrzymać ,
gdy Twój tata i Tom weszli na górę z walizkami ,
rozpłakałaś się na ramieniu mamy.
T.M.- Ciii... spokojnie. Opowiesz mi wszystko..
Usiadłyście przy stole ,
i zaczęłaś wszystko opowiadać popijając gorącą herbatę.
W końcu zmarzłaś .
Deszcz , zapowiada się na burze. To już nie jest lato..
Ty- Nie mogę być z Zaynem. Robię mu same problemy , ich fanki chcą mnie zabić , codziennie dostawałam groźby śmiertelne z jakieś kilka tysięcy razy ! Przeze mnie tracą wielu fanów , przez to że z Nim byłam robiłam mu same kłopoty..Jedna dziewczyna napisała do mnie bardzo długą wiadomość, gdzie napisała mi że faktycznie powinnam odejść, że robię same problemy. Żebym zobaczyła jak przeze mnie wszystko się zmieniło... wtedy coś mnie tknęło i faktycznie. Napisałam ze łzami w oczach list do Zayna , ponieważ Oni udzielali wywiadu w jakimś studio , spakowałam się ii .. i wyjechałam.
Twoja mama słuchała Cię cały czas ,
także tata i Tom którzy zdążyli jeszcze na nim zaczęłaś opowiadać.
T- (T.I.) , wiesz że Zayn bez Ciebie sobie nie da rady ! będzie się o Ciebie starał jak najbardziej może.
T.T.- Eh.. poczekamy zobaczymy.
Wstałaś i udałaś się do pokoju.
Od razu za Tobą wszedł Tom.
Z Nim dogadywałaś się najlepiej ,
nie licząc Zayna.
Ale to że zaczęłaś jeździć w trasy z chłopakami ,
lekko zniszczyło Wasze relacje.
Ale i tak byliście dalej tym samym kochającym się rodzeństwem.
Na Toma mogłaś zawsze liczyć.
Gadaliście tak godzinę .
Opowiadaliście wszystko to ,
co zdarzyło się przez ten miesiąc który się nie widzieliście.
Wzięłaś laptopa do ręki ,
miałaś pokazać mu zdjęcia które robiliście nad morzem.
Nie ciągnęło Cię jakoś do tego ,
ale Tom bardzo chciał.
Przez przypadek wcisnęłaś stronę plotkarską ,
gdzie pierwszy nagłówek był o Zaynie.
Natychmiast kliknęłaś.
To co tam było napisane ,
to wszystko.
Nie mogłaś uwierzyć.
Jeszcze przed chwilą miałaś wyrzuty sumienia ,
i tęskniłaś mocno za mulatem i zastanawiałaś się ,
czy by nie wrócić i przeprosić.
Ale teraz , wiedziałaś że postąpiłaś dobrze.
Artykuł był też częściowo o Tobie.
Pisało tam że Zayn spotkał się z jakąś lalą ,
do czego było przyczepione ich zdjęcie całujących się.
Niżej było Twoje zdjęcie ,
jak wylatujesz ze łzami do Polski.
Jedynie co było w tym artykule ,
co wywołało Twój uśmiech to komentarze.
Nie sądziłaś , że niektórzy ludzie aż tak za Tobą staną.
-" Ej tylko nie to ! kochałam (T.I.) jakby była w rodzinie ! "
-" Zayn ! mam nadzieję że to nie Twoja wina ! Ona była taka fajna ! "
-" A tak bardzo pasowałeś do (T.I.) ! jak mogłeś ! "
-" (T.I.) na to nie zasłużyła ! kochała Cię z całego serca ! "
-" Zayn proszę wróć do (T.I.) ! "
W sercu zrobiło Ci się ciepło.
Takich komentarzy było o wiele więcej..
ale co z tego..
Bardziej liczyło się to ,
że przez ten artykuł zaczęłaś mocniej płakać.
On może godzinę temu dowiedział się że Ciebie nie ma ,
że wyjechałaś ,
a ten artykuł był z przed 8 godzin.
Załamałaś się ,
nie sądziłaś że Zayn kiedykolwiek by Cię zdradził ,
dalej w to nie wierzyłaś..
Tom pocieszał Cię jak mógł.
Aż cały miesiąc ,
który minął bardzo szybko.
Chłopcy często dzwonili , a zwłaszcza Zayn.
Ale nie miałaś ochoty odbierać.
Rzadko co odbierałaś od Harrego , Lou , Nialla i Liama.
Usunęłaś TT , fb i inne konta na portalach ,
więc chłopcy nie pisali.
Często pojawiałaś się na okładkach gazet ,
jak spacerujesz , sama.
Natomiast Zayn na każdym zdjęciu był załamany ,
smutny , i oczy miał podkrążone.
Nie wiedziałaś co o tym myśleć.
Naprawdę miałaś mętlik w głowie przez ten cały miesiąc,
w dodatku tak cholernie mocno tęskniłaś za nimi wszystkimi.
A zwłaszcza za Zaynem , ponieważ tak mocno Go kochałaś.
Dzisiaj Twoi rodzice mieli wyjechać do ciotki , na dwa dni.
Miałaś zostać sama w domu z Tomem.
Jednak zadzwonił telefon , który odebrał i powiedział że musi wyjść.
Także właśnie zostałaś sama.
Kompletnie nie wiedziałaś co masz robić.
Zazwyczaj w piątki o tej porze, czyli o 22
oglądaliście seanse , albo spędzaliście wspólnie w 6 wieczory.
Świetnie się przy tym bawiąc oczywiście.
To była kolejna rzecz , za którą mocno tęskniłaś.
Byłaś przebrana już w pidżamę.
Luźne , krótkie , szare spodenki i biały podkoszulek na ramiączkach ,
z szarymi napisami.
Włosy , które miałaś bardzo długie i niektóre lekko kręcone , falowane ,
ładnie Ci się ułożyły.
Chodziłaś to raz do góry , raz na dół.
Zadzwonił dzwonek do drzwi.
Ty- Tom !
Ucieszyłaś się , ponieważ mogłaś przecież oglądnąć filmy z Tomem.
Tak więc szybko podbiegłaś do drzwi i je otworzyłaś.
Nikogo nie było.
Ale to co było na podwórku ,
było nie do opisania.
Wszędzie płatki róż , ułożone w piękne napisy.
Wyszłaś głębiej.
Patrzyłaś na to wszystko ,
a ktoś nagle zakrył Ci oczy.
Od razu wiedziałaś kto to.
Bo tylko jedna osoba ma takie dłonie ,
przez które jedno dotknięcie masz ciarki na całym ciele.
Ty- Zayn..
Odkrył Ci oczy , a Ty się odwróciłaś w Jego stronę.
Popatrzyłaś na Jego oczy.
Całe zmęczone , podkrążone ,
przepełnione smutkiem , bólem , tęsknotą i miłością.
Miałaś ochotę na Niego skoczyć ,
pocałować..
ale coś Cię cofnęło.
Przypomniałaś sobie o wszystkim ,
i zacisnęłaś usta.
Z- Proszę ,daj mi to wszystko wytłumaczyć.
Ty- Ale Zayn , nie musisz nic tłumaczyć .. - okrążyłaś Go i chciałaś wejść do domu gdy On złapał Cię za nadgarstek.
T- (T.I.) , daj mu wszystko wytłumaczyć. Nie wiesz wszystkiego i jesteś w wielkim błędzie.
Zobaczyłaś brata , który uśmiecha się do Ciebie a potem wszedł do domu.
Ty- Zrobię to tylko dla Toma.. słucham.
Z- Nie zdradziłem Cię ! te całe zdjęcie , to był jakiś fotomontaż ! przysięgam , nigdy w życiu bym Cię nie zdradził ! kocham tylko Ciebie ! jesteś moim całym życiem  , właśnie Ty !
Ty- Zayn , ale naprawdę to mówisz ? czy to wszystko to prawda ?
Z- Przysięgam że tak. Jesteś dla mnie wszystkim , nie pozwolę Cię zranić.
Ty- Ale Zayn..nie możemy być razem z innego powodu.
Z- Fanki ? - kiwnęłaś głową. - proponuję obejrzeć na you tube wszystkie ponad 200 filmików zrobione dla Ciebie. Są takie ,gdzie fanki zebrały się w umówione miejsce i kręciły dla Ciebie filmik. Są też gdzie różne dziewczyny z całego świata są na zdjęciu z kartkami i rożnymi przeprosinami. Albo też takie , gdzie każdy osobno robił filmik od siebie. One zrozumiały swój błąd. Wróć do mnie , jesteś moim życiem. Ja tego chce, Tom tego chce, chłopaki tego chcą , fanki tego chcą , ale najbardziej ja.. bo mocno Ciebie kocham.
Zaczął śpiewać piosenkę ,
która najwidoczniej była o Tobie.
Potem chwycił Twoja twarz w swoje dłonie ,
i zaczął namiętnie i czule Cię całować.
Wreszcie , od miesiąca byłaś szczęśliwa.
tak jak kiedyś..a nawet jeszcze bardziej.
Bo wreszcie każdy zrozumiał ,
że Wasza miłość to piękna i romantyczna historia ,
której już nikt nie potrafi zniszczyć ani przerwać.
/ Tori :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow ! jeszcze 9 osób , i będzie równe 100 osób które BARDZO lubią naszego bloga.
Jest mi bardzo miło ,
i pisanie dla Was sprawia mi przyjemność i radość :)
Ostatnio na serio mam wene ;o .
Ale nie koniecznie dobrą ;)
Kocham Was . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz