wtorek, 12 czerwca 2012

-Zayn-

Jakieś 3 miesiące temu rozstałaś się z Zaynem.
Byliście szczęśliwą parą , odkąd trafił do x factora ,
ponieważ to właśnie tam się poznaliście.
Założył zespół , One Direction ,
ale mimo tego byliście dalej kochającą się parą ,
a żadne fanki nie miały nic przeciwko,
ponieważ zdążyły Cię polubić.
Oni świecili na scenie już 2 lata ,
więc przez taki kawał czasu byłaś z Zaynem ,
ale chłopcy zaczęli mieć więcej tras ,
nie wytrzymywaliście tego ,
bo nie mogliście bez siebie wytrzymać nawet minuty.
Rozstaliście się ,
lecz pierwszy to Zayn zaproponował.
Nie sądziłaś że reakcja fanek ,
będzie taka ..
były smutne przez to ,
i może nawet trochę złe na Zayna.
Ciężko Ci było bez nich ..
ponieważ z pozostałymi chłopakami także mocno się zżyłaś.
Ale i tak najbardziej brakowało Ci Zayna.
Mieszkałaś sobie sama ,
w małym przyjemnym domku w Londynie.
Często oglądałaś chłopaków w TV ,
dzisiaj także był w Nimi wywiad.
Z- Tak , postanowiłem coś , i chcę wrócić do przeszłości.
- Hmm .. chyba nie rozumiemy ?
Z- Myślę że niedługo się przekonacie.
Pomyślałaś w tamtej chwili ,
że Zayn ma chce wrócić do swojej byłem Amandy
Była Ona po Tobie ,
jednak po niecałym miesiącu się rozstali.
Spłynęły Ci łzy po policzku ,
dalej Go kochałaś.. nie mogłaś bez niego wytrzymać.
Ale próbowałaś ,
próbowałaś żyć bez Niego.
Po około 2 godzinach zadzwonił dzwonek.
Płakałaś ,
ponieważ właśnie oglądałaś z "waszego , wspólnego"
pudełeczka , wspólne wasze zdjęcia.
Były tam też różne pamiątki..
otarłaś łzy i podeszłaś do drzwi.
Z- Dzień dobry Pani.
Ty- Zayn ?
Z- Czemu płaczesz ?
Podarował Ci różę ,
i wszedł do środka ,
ponieważ gestem go zaprosiłaś.
Wszedł do salonu ,
tam gdzie wcześniej siedziałaś.
Z- Widzę że Ty też nie możesz zapomnieć .. ?
Powiedział to patrząc na wasze pudełeczko.
Potem podszedł do Ciebie ,
chwycił Cię za ręce i patrzył prosto w oczy :
Z- (T.I.) , błagam..próbowałem , ale nie mogę bez Ciebie żyć. Jesteś dla mnie wszystkim.. to co zrobiłem , to było najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić. Zrozumiałem mój błąd.. błagam wróć do mnie.. kocham Cię.
Ty- Zayn, zerwałeś ze mną 3 miesiące temu , potem zacząłeś chodzisz z jakąś Amandą ,teraz przychodzisz i prosisz mnie abym do Ciebie wróciła ?
Z- Amanda była dziewczyną , którą chciałem aby zastąpiła Ciebie. Jednak nie dałem rady Jej pokochać , tak bardzo jak Ciebie. Nie chciałem Cię ranić , dlatego to zrobiłem .. bałem się , że jeśli jeździmy w trasy , to .. po prostu będziesz nieszczęśliwa. A właśnie na Twoim szczęściu mi najbardziej zależy. Wróć do mnie ,do chłopaków.. Oni też za Tobą bardzo tęsknią !
Nie dałaś rady ,
nie rzucić mu się na szyję.
To co powiedział było piękne.
Takich słów ,nie usłyszałaś od dawna ,
odkąd się rozstaliście.
Minęło kilka dni,
wszyscy są znowu szczęśliwi ,
że jesteś z Zaynem.
Zayn obiecał Ci ,
że nigdy w życiu Cię już nie skrzywdzi.
Zabiera Cię w każdą trasę ,
tak , abyś była zawsze koło Niego.
Bo jak twierdzi :
` Gdy jest koło mnie , to mogę zrobić wszystko. Nawet rzeczy nie możliwe `.
/ Tori ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taki tam krótki ;) .
Po szkole może zdołam jeszcze coś dodać..
a Tobie Yśka jeszcze raz dziękuję za ten cudny imagin z Loczkiem ;*
3m się ! miłego dnia ! ;) xoxo.
A teraz spadam do szkoły ;o . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz