sobota, 30 czerwca 2012

-Zayn-

Jest to imagin naszej przyjaciółki Ani .
Aniu On jest zajebisty ; o .
Weź .. *_* <33
https://twitter.com/IloveBooBear24 <------ follow !; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj znów pokłóciłaś się z Zayn'em.
Zayn'em Malikiem tym sławnym gwiazdorem,
członkiem One Direction.
Niemal za każdym razem,
gdy się spotykaliście wybuchała awantura.
Ty: Wybieraj, ja albo fajki !      
Z: Nie da się tak łatwo rzucić palenia..
Ty: W takim razie nie kochasz mnie wystarczająco!
Z: Nie mów tak..    
Ty: A co? Przecież to prawda..  
Wybiegłaś z domu.
Postanowiłaś Iść do parku, na ławkę
gdzie poznałaś się z Malikiem.
Dwie godziny myślałaś o tym, o Was..
Stwierdziłaś, że pójdziesz do niego,
porozmawiać na spokojnie. Całą drogę płakałaś,
gdy już miałaś przejść na drugą stronę drogi,
tam gdzie mieszka Zayn,
samochód stracił panowanie i...
obudziłaś się w szpitalu.  
Z: Obudziła się ! [T.I] obudziła się ! -Zayn krzyczał do lekarzy.
Ty: Miałam właśnie Iść do Ciebie porozmawiać, gdy...  
Z: Wiem, nie musisz mówić ..    
Ty: Ja Cię kocham najmocniej jak się da i nie mogę bez Ciebie żyć!
Z: Ja czuję to samo..    
W tej chwili Zayn uklęknął na jedno kolano,
przed Twoim łóżkiem,
wyciągnął czerwwone pudełeczko i zaczął mówić:    
- [T.I], gdy Cię poznałem wiedziałem, że jesteś tą jedyną. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Obiecuję, że rzucę ten cholerny nałóg i.. [T.I] czy wyjdziesz za mnie? Czy zostaniesz panną Malik?    
Ty: Oczywiście, że tak! Kocham Cię i zawsze kochać będę!  
Zaczęłaś śmiać się ze szczęścia i przytuliłaś Zayn'a.
Po 3 dniach wyszłaś ze szpitala bez żadnych obrażeń.
A po miesiącu zostałaś panną Malik.
Zayn zrobił tak, jak obiecał.
Rok później urodziła się Wasza mała Rebecca.
Teraz stanowicie małą, kochającą się rodzinę.
/ Ania
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mmm .. komentujcie !
A ja biorę się za przepisywanie z Lou ; ) xx
Nie znalazłam słów ,
żeby wyrazić to zdjęcie
- żeby wyrazić ,
MALIKA .
Aww .. *-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
/ Tori ;)

2 komentarze:

  1. Matko zajebisty jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. wyczuwam nową
    dziewczynę od imaginów na
    naszym blogu *-*
    piękny jest ! / Yśka <3

    OdpowiedzUsuń