piątek, 25 maja 2012

-Harry-

Drogie Directioners , no dzisiaj dzień Harrego ! :D haha , po prostu trzeba było udawać nieudacznika ^^
Oj , z Yśką nie musiałyśmy udawać :D alee to nic . ;>
Jeju jak Ja Go kocham ;c dzisiaj taką faze miałyśmy że wymyśliłyśmy 4 całkiem inne imaginy, 
jak do tej pory :D Krótkie , śmieszne , niektóre może ciut zboczone ^^ 
A jak Wy spędziłyście dzień Loczka ? :D ♥ / Tori
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szłaś przez park ze swoim pięknym kotkiem , szedł On koło Ciebie.
Nagle ktoś po prostu podbiegł , wziął Go na ręce i poszedł z Nim.
Ty wryta stałaś z miną " Wtf O.O . ? " i patrzyłaś się na tego gościa.
Potem otrząsnęłaś się , podbiegłaś do ludzia :
Ty- Ej !
Ch: Co ?
Ty- Co Ty w ogóle kurwa robisz ?
Ch: O co Ci chodzi ? ;o
Ty- zajebałeś mi mojego kotka ! szedł koło mnie !
Ch: To Twój kot ? ;o
Ty- Nie kuźwa nie mój -.-
Ch: No to co się czepiasz jak nie Twój ?
Ty tylko zrobiłaś facepalma , przypierdoliłaś chłopakowi torebką , 
wzięłaś kotka i poszłaś dalej przed siebie.
Gdy szłaś już 2 minuty,obróciłaś się , aby zobaczyć tego gościa który wziął Ci Twojego kotka !
Zobaczyłaś jak leży na ziemi płacząc, i głośno mówi : " Come to mama " . / Tori

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz