poniedziałek, 7 maja 2012

-Zayn-

Byłaś z Zaynem już ponad rok. Wasza miłość z minuty na minute był mocniejsza i silniejsza. Ludzie zazdrościli Wam takiej miłości. Mieszkałaś z chłopakami razem w ich willi. Akurat w domu zostałaś tylko ty. Zayn powiedział że zaraz wróci. Liam i Louis pojechali do Swoich dziewczyn , do Daniell i Eleanor. Niall i Harry byli u jakiegoś producenta. Zayn wrócił a Ty szybko zbiegłaś na dół :
Ty: Kochanie gdzie byłeś ? - dałaś mu gorącego buziaka w policzek.
Z: O dziękuję , taki ciepły.. tego było mi trzeba , na polu ulewa ! aa ja poszedłem do sklepu i kupiłem Ci Twoją nutellę ! - pocałował Cię namiętnie .
Ty: Jeju , Zayn dziękuję Ci. - wskoczyłaś mu na szyję . - Jesteś kochany !
Z: Chyba czuję się zazdrosny, obawiam się że nutella jest słodsza ode mnie !
Ty: No ba ! ;D
Z: Co powiedziałaś ?! O nie , tak moja Droga nie będzie ! - Zayn wziął Cię na ręce i wyniósł na pole, gdzie mocno lało i nie pozwolił Ci wejść do środka.
Ty: Zayn ! proszę wpuść mnie !
Z: Jestem słodszy od nutelli ?
Ty: No oczywiście że tak głuptasie ! - podarowałaś mu gorący całus w policzek. A On odwzajemnił to pocałunkiem w czoło.
Z: Nie ma tak dobrze ;>
 Wziął Cię ponownie na ręce i wyszliście na przód domu , gdzie mocniej lało. I tak trzymając się na deszczu i na rękach całowaliście się namiętnie. Paparazi nie marnowali czasu i oczywiście musieli zrobić Wam zdjęcie. Na jutro w gazetach było ono i wpis * Wieczna miłość , która nigdy nie zginie, (T.I.I.N.) i Zayn Malik*
Po 2 minutowym pocałunku wróciłaś z powrotem do domu z Zaynem.
Ty: Jestem cała mokra i mi zimno !
Z: Mogę Cię rozgrzać kochanie ...
Ty: Ty lepiej mi zrób gorącą czekoladę kotku ;D
Poszłaś na górę , zdjęłaś z siebie mokre rzeczy i ubrałaś za wielką bluzę Zayna. Zeszłaś na dół , Zayn już czekał z dwoma kubkami gorącej czekolady. Usiedliście na sofie i Ją wypiliście oglądając TV. Potem zasnęliście w swoich objęciach. Chłopaki gdy wrócili przykryli Was kocem i oczywiście nie marnowali okazji i zrobili Wam zdjęcie , jak słodko śpicie i wrzucili je na TT . Na prawdę słodko razem wyglądaliście , nawet bardziej słodko niż sama NUTELLA . / Tori *____*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chcę taką bluze ! ;o



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz