piątek, 25 maja 2012

-Harry-

Jechałaś po parku swoim słit rowerkiem.
Nagle ktoś w sweet różowych bokserkach przeleciał przez drogę.
Wyjebałaś się do krzaków.
Mega wkurzona podeszłaś do ludzia , który się na Ciebie gapił .
Ty- ey ! co Ty odpierdalasz !?
Ch- przebiegłem przez drogę , problem ?
Ty- tak kurwa , bo mój słit rowerek jest zepsuty ! naprawiaj go !
Ch- chuj mnie obchodzi Twój rowerek !
Jebnęłaś gościowi z buta w twarz.
Ch- pojebało Cię !? - zapytał cały we krwi.
Ty- mój rower jest zepsuty to Ty też będziesz , kurwa ! i jeszcze jedno ! tylko mój rowerek ma prawo być tak słit różowy, a nie Twoje bokserki !
Po czym drugi raz pierdolnęłaś gościa z buta.
Chłopak popatrzył na Ciebie i uciekł za kotem który właśnie przebiegł obok Niego. / Yśka & Tori . ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hahahah , przy tym zdjęciu jebłyśmy obie xddd !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zdjęcia wzięłam ze stronki na fb <klik> polecam ! bardzo fajne imaginy i zdjęcia ! :D
zawsze Wam poprawią humor ! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz