piątek, 4 maja 2012

-Liam-


-Liam-
Mieszkałaś w Polsce , ale Twój tata musiał się przenieść do Londynu. Były akurat wakacje. Mama zgodziła się , abyście właśnie na wakacje pojechały do taty. Strasznie się wszyscy ucieszyliście. Byłaś pod wrażeniem , Twój tata mieszkał można powiedzieć w willi ! Ten dom naprawdę był piękny i duży. Od razu gdy weszłaś do swojego pokoju , zaczęłaś od tapetowania ścian plakatami z Twoim ulubionym zespołem. - One Direction- Kochałaś ich.. a zwłaszcza Liama. Dla Ciebie było to ideał.. Gdy zapoznałaś się z domem , rodzice chcieli się wybrać dziś , nie chcieli Ci powiedzieć gdzie. Miała być to miła niespodzianka. Niespodzianką , okazał się Ogromne Wesołe Miasteczko. Nie było ono zwykłe.. były tam najstraszniejsze dla odważnych ludzi karuzele. A Ty , uwielbiałaś adrenaline. Oczywiście gdzieś znalazły się takie normalne karuzele. Miasteczko było naprawdę ogromne , prościutko byłoby się tu zgubić. Hah , no i na Twoje szczęście Ty się zgubiłaś. Wpadłaś na kogoś :
Ty: o , przepraszam bardzo ! nie chciałam .. nic się nie stało ?
L: Heh , nie przepraszaj.. nie nic mi nie jest ! ;) gdzie się tak rozglądałaś ?
Ty: A , głupia sprawa , zgubiłam się .
L: O , w tym miasteczku się zgubić ? ile razy tu byłaś ?
Ty: Pierwszy raz .. wiesz , dopiero dzisiaj się przeprowadziłam do Londynu , mój tata ma tu pracę. ii , na wakacje przyjechałam z mamą. Zabrali mnie tu .
L: A pierwszy raz , heh dla mnie to trudno się tu zgubić , wiesz jestem tu prawie codziennie gdy nie jestem w tra... tzn gdy nie pracuję .
Ty: A gdzie pracujesz ? i jak się nazywasz ?
L: Ale obiecuj że nie będziesz piszczeć .. nienawidzę tego .
Ty: Czemu bym miała ? a więc ;> ?
L: Nazywam się Liam , Liam Payne.
Ty: Żartujesz !? haha .. wpadłam na swojego idola .. :D
L: Jesteś moją , tzn naszą fanką ?
Ty: Tak ! uwielbiam Was ;) .
L: O ! miło mi ;) noo .. ja powiedziałem już jak mam na imię .. teraz Twoja kolej
Ty: (T.I.) . Pomożesz mi odnaleść rodziców ? mieli być przy czymś co się nazywa "Carousel of life or death " .
L: A ! haha .. oj to jest na drugim końcu , ale myślę że to dobrze. Możemy się lepiej poznać. A przy okazji pójść razem na którąś karuzele ?
Ty: Wow , Liam Payne chce iść ze mną na karuzele , wow ? : D byłoby mi miło .
Poszliście na jakieś 3 karuzele i postanowiłaś że pójdziecie już odszukać rodziców. Ponieważ za 10 minut miałaś być na miejscu , a to miejsce jest na samym końcu. Z Liamem się zaczełaś świetnie dogadywać.. naprawdę czułaś się świetnie w Jego towarzystwie. Z daleka zobaczyłaś rodziców.
Ty: No , Oni już tam są .. to , naprawdę dziękuję Ci bardzo ii mam nadzieję że do zobaczenia !
L: Nie ma za co , to była przyjemność móc poznać taką dzieczynę jak Ty. W dodatku fankę , aa .. może dałabyś mi swój numer telefonu ?
Ty: O , oczywiście już daję . - napisałaś mu na karteczce i wręczyłaś .
L: Dziękuję .
Ty: Pa !
L: Pa !
Przyszłaś do rodziców , powiedziałaś im o tym że się zgubiłaś.. ale o chłopaku nic nie powiedziałaś , sama nie wiesz czemu .. Dopiero gdy wróciłaś do domu , mama jeszcze przyszła do Twojego pokoju , miałaś z Nią niesamowite relacje .. Kochałaś Ją . I właśnie Jej powiedziałaś o Liamie. Była w szoku , że jej córka chyba spodobała się samemu Liamowi.
T.M.: Co się dziwić jak mam taką piekną i najlepszą córeczkę .
Przytuliła się i poszła. Ty już byłaś gotowa do spania , gdy nagle sms . Tak był od Liama. Całą noc sms-owaliście .. heh , chyba flirtowaliście. Naprawdę , zakochałaś się w Nim. Tak , nie minął jeszcze dzień , a Ty już w Nim byłas zakochana. Czułaś motyle w brzuchu gdy z Nim tak sms-owałaś. O 4 nad ranem poszłaś spać. A o 10 wstałaś całkiem wypoczęta .
Ty: No nie , ja to mam szczeście .. -.- - okazało się że zapomniałaś zapisać Liama w kontaktach , a wszystkie wiadomości się usuneły same bo było ich za dużo.
Ty: No nic , Liam na pewno do mnie zadzwoni albo wyśle sms-a . ;)
Tak minął dzień , z każdą minutą , traciłaś coraz bardziej humor.. myślałaś że Liam Ci napisze albo zadzwoni.. lecz do tej pory nic. Wieczorem o 23 weszłaś na strony plotkarskie , od razu w oczy rzucił Ci się wpis * Liam Payne ma nową dziewczynę !? wczoraj był z Nią w Francji ! * Nawet nie miałaś ochoty tego czytać.. zamknęłaś laptopa i położyłaś się na łóżko rozmyślając :
Ty: Jak ? i nic nawet nie powiedział ? filtrował ze mną pół nocy , ii co ? a tu się okazuję że On ma dziewczynę ? był rano w Francji a na wieczór wrócił do Londynu .. super .
I zasnęłaś. Zrozumiałaś że byłaś tylko " na chwilę ? " Minęły dwa dni , w dodatku nie wiesz gdzie zgubiłaś telefon. Postanowiłaś wybrać się do tego samego Ogromnego Wesołego Miasteczka . Po godzinie dobrej zabawy , poszłaś coś zjeść. A ktoś do Ciebie podbiegł zdyszany :
L: (T.I.) ! czemu nie odbierałaś a ni nic !?
Ty: A Ty czemu mi nie powiedziałeś że masz dziewczynę !
L: Jaką dziewczynę ?
Ty: Nie czytasz stronek ? * Liam Payne ma nową dziewczynę !? wczoraj był z Nią w Francji ! *
L: Eh , czyli to oznacza że nie czytałaś co jest w środku ? nasze zdjęcia ?
Ty: Jak .. j.. jak nasze zdjęcie ?
L: Nienawidze takich plotek , to był artykuł o Nas , na zdjęciach my byliśmy w tym miasteczku. Tylko widocznie komuś się nudziło i napisał że w Francji. Może dlatego że tam też jest podobne Miesteczko. Wybacz mi ..
Ty: Nie .. to ja przepraszam. Nie weszłaś ii nie przeczytałam nawet ..
L: Dlatego nie odbierałaś ?
Ty: Heh .. komórka mi się zgubiła ..
L: Oh Ty moja mała ciamajdo, zapraszam Cię na ciasto ?
Ty: Hmm .. może ..
L: Proszę .. ; >
Zgodziłaś się . Spędziliście resztę dnia razem , tak samo jak resztę życia będąc razem szczęśliwi . / Tori ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz