sobota, 5 maja 2012

-Niall-


-Niall-

( Trochę ten imagin będzie dziwny , taki .. " niewiarygodny" ? ale to jest mój dzisiejszy sen :D )

Mieszkałaś w Londynie , od urodzenia. Kochałaś to miasto , tak samo jak Swój ulubiony zespół One Direction. Nastał piękny ranek , obudziłaś się i od razu weszłaś na laptopa , z nowym pomysłem. Miałaś strasznie dziwny sen , śniły Ci się jakieś cyfry i Niall. Postanowiłaś że zobaczysz czy to może nr telefonu ? może gadu-gadu ? wpisałaś ten nr w gg i nagle ukazała Ci się nazwa * Niall Horan* Okazało się , że te cyferki które Ci się sniły to był nr gadu-gadu samego Nialla Horana ! Twojego idola ! Dodałaś Go na numery kontaktów . Był niedostępny. Postanowiłaś że zjesz , umyjesz się i ubierzesz. Po tych czynnościach owinełaś się kocem , usiadłaś na łóżku z laptopem. Weszłaś na gg i * Niall Horan <3 dostępny * . Od razu bez wahania napisałaś do niego :
Ty: Hey ! :)
N: Hey , kto Ty ?
Ty: Opowiedzieć całą historię ? heh .. trochę dziwna.
N: Zamieniam się w słuch. Em to znaczy.. napisz ! :D
Ty: Jestem Waszą wielką fanką , dzisiaj śniły mi się jakieś cyferki , ii Ty. Ta myśl nie dawała mi spokoju , więc pomyślałam że spróbuję i zobaczę czy to może nr gg ? albo tel ? wpisałam .. i zobaczyłam że to Twój nr !
N: Wow , faktycznie dziwne. No ale już przynajmniej wiem komu jestem przeznaczony ;)
I tak właśnie mijały minuty , w których pisałaś z Niallem. Z każdą sekundą miałaś coraz więcej motyli w brzuchu. Niall naprawdę okazał sie być super ! Widać było że Cię bardzo polubił.
Ty: Ale ten czas szybko leci ! uwierzysz że minęło już 5h ?
N: Wow ! strasznie szybko. Szybko mija czas gdy jestem to znaczy pisze z Tobą. Czyżby kolejna rzecz której jestem pewien że to Ty jesteś tą jedyną ?
Ty: Ej ! bo się chyba rumienie ! :D
N: Uwielbiam gdy dziewczyny się rumienią ;> musimy się koniecznie spotkać !
Ty: kiedy ?
N: Hm , dzisiaj !
Ty: O ! w sumie nic nie robię ..
N: Świetnie , i akurat nie mieszkamy daleko od siebie ! za 2h pod marketem " Bingo" ?
Ty: Dobrze , to do zobaczenia ! <3
N: Do zobaczenia <3
Szybko ubrałaś się jak najlepsze ciuchy i pobiegłaś pod market. A Niall już tam czekał :
N: W ralu jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach ! proszę o wyjaśnienia ! :D hehe
Ty: Dziękuję ;)
N: Kupiłem żelki chcesz ?
Ty: O ! moje ulubione hehe .
N: No widzisz ! kolejna rzecz nas łączy !
I tak rozmawiając , doszliście nad piękne jeziorko. Usiedliście :
N: Znamy się nie cały dzień.. a ja jestem pewny że jesteśmy sobie przeznaczeni.
Ty: Faktycznie , to dziwnie wszystko wyglą...
Nie mogłaś dokończyć zdania , ponieważ Niall zbliżył się do Ciebie i Cię namiętnie pocałował. Była to najlepsza chwili w Twoim życiu.. Oczywiście staliście się parą , zakochanych .. Poznałaś pozostałych członków One Direction. On razu Cię polubili , teraz jeździsz z Nimi tak jak i Daniell i Eleanor które są Twoimi najlepszymi przyjaciółkami w trasy. Czasami występujecie na koncertach z Nimi. A żadna fanka nie ma nic przeciwko temu że z Nimi jesteście. Chcą aby 1D było szczęśliwe , nie ważne z kim. Dlatego bardzo chwalicie Je . Kto by pomyślał że miłość może przyjść przez sen i cyferki. / Tori ;) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz